پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1397 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 40833

در نشست مشترک مدیران واحدهای گسترش توسعه و مدیریت شبکه ها عنوان شد

لزوم خدمت رسانی مطلوب به مردم استان

نشست مشترک مدیران واحدهای گسترش توسعه و مدیریت شبکه ها در شهرستان دنا برگزار شد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: گسترش شبکه ها با نظم کاری مدیریت خود مطمئناً در جهت پیشبرد و پیشرفت حوزه بهداشت موفق عمل می کنند.

به گزارش صدای جنوب، نصراله کرمی افزود: در حوزه بهداشت هیچ ردیف سازمانی بدون واحد گسترش امکان پذیر نیست و با برنامه ریزی درست می توانیم خیلی از هزینه ها را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در ارتباط با سلامت و به استناد بند الف ماده ۲۵ ، بندهای ث،ج،چ، و ح ماده ۷ بندهای الف و پ ماده ۷۲ ، بند الف ،ث،ج و د ماده ۷۴ و ماده ۷۶ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به سوابق علمی و تجارب قبلی، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع ( از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ ) مبتنی بر پرونده الکترونیک سلامت تهیه گردیده است.

مهندس کرمی همچنین اظهار داشت: به استناد بندهای فوق از قانون برنامه ششم و مصوبه اخیر رعایت و اجرای این برنامه برای کلیه فعالان بخش سلامت و بیمه ها الزامی است.

مدیر توسعه شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز اذعان داشت: میزان اعتبار دریافتی فقط بر اساس ثبت اطلاعات میزان خدمت ارائه شده در سامانه سیب طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت بهداشت امکان پذیر می باشد.

محمد هاشم طاعتی ابراز داشت: سامانه اینترنتی ثبت اطلاعات که متولی آن خود حوزه های مختلف گسترش شبکه های بهداشت در شهرستانها می باشد انتظار می رود حداکثر توان را در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان بکار بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از اداره مخابرات که تا کنون با ما همکاری داشته اند تشکر و مجدد انتظار می رود در مناطقی که زیر ساخت اینترنت با مشکل مواجه می گردد همکاری لازم را مبذول نمایند.

به گزارش وب دا ؛ نشست مشترک مدیران واحدهای گسترش توسعه و مدیریت شبکه ها با حضور معاون فنی معاونت بهداشتی، مدیر شبکه شهرستان دنا، مدیر گروه توسعه شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران واحدهای گسترش شبکه بهداشتی در شهرستان دنا برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت