پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1397 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 40901

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فرایند شناسایی مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان آغاز شده است

دولت ظرف دو ماه وقت دارد با شناسایی افراد مشمول این قانون ظرف دو ماه برای تعیین تکلیف ادامه کار آنها در سازمان ها اقدام کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی و سایر سازمان ها توسط رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش صدای جنوب، همانطور که رئیس بازرسی کشور گفت، دولت ظرف دو ماه وقت دارد با شناسایی افراد مشمول این قانون برای تعیین تکلیف ادامه کار آنها در سازمان ها اقدام کند.

در کهگیلویه و بویراحمد نیز فرایند شناسایی مشمولان این قانون آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره اظهارداشت: قانون برای همه محترم و رأس امور است.

محمود مؤمن نسب گفت: قطعاً در استان به این قانون عمل شد، هرچند معتقدیم باید شأن و کرامت تجربه های گرانبهایی مدیرانی که داریم قدر بدانیم اما از طرفی قانون لازم الاجرا است و حتماً مطابق قوانین عمل خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: استاندار نیز نظرشان بر استفاده از مدیران بانشاط، جوان، علمی و توانمند است و از طرفی ایشان نیز قائل به رعایت شان و حرمت افراد می باشد.

بر پایه این گزارش، مسئولان کشوری به مردم نیز اختیار داده اند با داشتن اطلاعات دقیق از بازنشستگان شاغل در ادارات اعلام جرم کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب، در روزهای آینده نتایج و بررسی های کامل تر از افراد مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ادارت کهگیلویه و بویراحمد را منتشر می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت