پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1397 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 41025

نماینده بویراحمد و دنا:

عوام فریبی نمی کنم و سر مردم کلاه نمی گذارم/دیگر کسی پشت نوبتی کمیته امداد و بهزیستی نیست

زارعی با بیان اینکه در همین سالهای اخیر اعتبارات شهرستان ها بویراحمد و دنا بیش از ده برابر بیشتر شده است گفت : بله ما الان در یک نقطه محروم قرار داریم و همین نقطه محروم نسبت به چند سال گذشته تحولات بسیار را شاهد بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلام محمد زارعی که روز گذشته بهمراه فرماندار بویراحمد و برخی از مدیران استانی و شهرستانی بمنظور دیدار مردمی و بررسی مشکلات دهستان سیلاب کلوار به این منطقه سفر کرده بود در جمع مردم بورک سفلی از توابع دهستان سیلاب کلوار گفت: الان دیگر کسی نمی گوید به من گفته اند صبر کن تا یک نفر را از نوبت بهزیستی یا کمیته امداد از لیست خارج کنیم و بعد اسم شما را ثبت کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: ما کاری کردیم هر مدد جویی که پشت نوبت بوده ، در لیست این دستگاه قرار گرفته اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرکشی به منطقه به تنهایی کافی نیست کفایت به این است که در هر لحظه ذهن ما درگیر مشکلات منطقه باشد، اظهارداشت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان در شهرستان های بویراحمد و دنا ساکن هستند.

زارعی افزود: وسعت ،گستردگی ،جمعیت و کثرت روستاههای دو شهرستان که بالغ بر ۵۵ درصد روستاهای دو شهرستان در روستاهاست و با وجود این گستردگی ذهن ما در روستا درگیر است.

وی با اعلام اینکه شرایط کنونی کشور با گذشته بسیار متفاوت است گفت: اعتبار ما به جمهوری اسلامی است اما در قبل از انقلاب و در زمان شاه مشکلات برای کسی مهم نبود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب دنبال این هستند که به مردم القا کنند که جمهوری اسلامی ناکارآمد است ،کارامدی کشور برای مردم معلوم شد و ملتی که چهل سال نه شب و نه روز در امان از توطئه ،دسیسه و خیانت نبودند الان کجا هستند؟

زارعی افزود: در سالهای اخیر به دلیل تحریم ها ،جنگ تحمیلی ،محاصره اقتصادی در یک جنگ تمام عیار مشکلاتی دامنگیر ایران عزیز شد اما ملت و نظام سربلند بیرون آمدند .

وی گفت: جنگ تحمیلی را تجربه کردیم ما باید تابع شهیدان باشیم دوران سخت را دیدیم دوران تمام عیار جنگ اقتصادی است ،دشمن تمام روزنه های که فکر می کند از طریق آنها مانع پیشرفت کشور شود سعی در مسدود کردن آنها دارد و طبیعی است که خیلی از کارها ممکن است مطابق با خواسته های ما پیش نرود.

زارعی با بیان اینکه در همین سالهای اخیر اعتبارات شهرستان ها بویراحمد و دنا بیش از ده برابر بیشتر شده است گفت : بله ما الان در یک نقطه محروم قرار داریم و همین نقطه محروم نسبت به چند سال گذشته تحولات بسیار را شاهد بوده است.

وی در ادامه به مشکلات سالهای پیشین دهستان سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: یک وقتی بنده در گردنه آ سه تا شاسی در گل و لای می ماندم و مجبور می شدم برای رسیدن به منطقه دورک و عدو از راه دار شواز عبور کنم الان ترجیح می دهم از محور مارگون حرکت کنم .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی ما به اینجا می آمدیم و مردم در حداقل ها گرفتار می شدند ولی امروز مطالبات مردم بیشتر شده است و این حق مردم است.

زارعی افزود: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار جاده سیلاب کلوار است امروز تصمیم گرفتیم در حوزه سیلاب یک مجتمع آبرسانی تعریف کنیم باید عادلانه و اخلاق مدارانه حرف بزنیم آن چیزی که بر خود نمی پسندید برای دیگران نپسندید .

زارعی در پاسخ به یکی از اهالی روستا که به طرفداری از یکی از نمایندگان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، به اقدامات خود جهت رفع مشکلات مردم منطقه سیلاب کلوار اشاره کرد و افزود: همه نامه ها به وزارت خانه ها ، مدیران استانی و شهرستانی و پیمانکاران موجود است که برای رفع مشکلات مردم این منطقه چقدر تلاش کردم اما جایی عنوان نکردم چون نمی خواهم شعار بدهم و پوپولیستی عمل کنم.

وی افزود: نمی خواهیم سرمردم را کلاه بگذاریم، نمی خواهیم مردم را فریب بدهیم من با خدا معامله کرده ام ،میدانم خدا از همه چیز آگاه است و خودش قضاوت خواهد کرد ما روزی داریم که همه حقیقت ها آشکار می شود و نمی توانیم کتمان کنیم.

زارعی با اعلام اینکه امروز جاده برای این منطقه تعریف کردیم و جاده عشایری را دنبال می کنیم،گفت: خود شما گفتید ما مدرسه نداشتیم اما امروز مدیرکل نوسازی آمده و کانکس آورد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: من برای رای به اینجا نیامدم ،من سرباز هستم و سرباز برای تشویق عمل نمی کند سرباز تکلیف گرا است و به تکلیف خودش عمل می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت