پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1397 ساعت 01:07:: شناسه خبر: 41372

امام جمعه دهدشت:

تجربه برجام نشان داد دشمن اهل سازش نیست

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد:امام راحل(ع) در پیروزی انقلاب اسلامی باالگوبرداری ازحرکت امام حسین(ع) در خطر بودن اسلام را فریاد زد و ازمردم کمک خواست و مردم انقلابی نیز ایشان را یاری کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم قرائت حدیث کساء در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه با حضور مردم مومن و همچنین پرسنل این مدیریت برگزار شد

به گزارش صدای جنوب، امام جمعه دهدشت در این مراسم معنوی با تبیین قیام امام حسین(ع) و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت:در حادثه عاشورا امام حسین برای زنده نگه داشتن دین اسلام از شمشیر دشمن نمی ترسد و با جانفشانی خود و یارانش حماسه کربلا را خلق می کند .

حجت الاسلام حسینی گفت:این فداکاری سبب می شود تا سالیان متمادی دین اسلام از گزند دشمنان در امان باشد.

وی افزود:امام راحل(ع) در پیروزی انقلاب اسلامی باالگوبرداری ازحرکت امام حسین(ع) در خطر بودن اسلام را فریاد زد و ازمردم کمک خواست و مردم انقلابی نیز ایشان را یاری کردند.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد:راهنمای بسیجیان ما در جنگ ۸ساله شهدای کربلابودند و حماسه وفداکاری انها در صحنه های مختلف جنگ ازجمله گذر از میدان مین از حوادث روز عاشورا الگوگرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور گفت:دشمن اهل سازش نیست وتجربه برجام این رانشان داد و امروزجنگی راه انداخته که جنگ ارزشهاست.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد:افرادی که دنبال سازش با غرب بودند باید بدانند که انهااهل سازش نیستند و امروز علنی می گویند برجام قراردادی بین اوباما وایران است وارزشی برای ما(دولت فعلی امریکا) ندارد.
وی گفت:مردم درطول جنگ هشت ساله صبوری ومقاومت کردند و آن مبارزه بادشمن و صبوری ،عزت برای ما اورده که امروز هم باید همان راه را ادامه بدهیم.
حسینی بااشاره به جنگ اقتصادی دشمن، اظهار کرد:در جنگ اقتصادی مردم متوجه دشمن نمیشوند اما متوجه حاکمیت میشوندوسریع نقدعلیه نظام راانجام میدهند ولی مردم ما اهل بصیرت و اگاهی هستند و با حضور در صحنه نقشه دشمن را خنثی می نمایند.

امام جمعه دهدشت در پایان سخنان خود از توجه مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه در امر برنامه های مذهبی و فرهنگی و پیشرو بودن این مدیریت در سطح شهرستان قدردانی کرد.
در ابتدای این برنامه حدیث کساء توسط مداح اهل بیت قرائت و با خواندن نوحه در وصف امام حسین(ع) حاضرین عزاداری کردند.

برپایه گزارش صدای جنوب، ویژه برنامه قرائت حدیث کساء باهمکاری دفترامام جمعه دهدشت در شامگاه یکشنبه بصورت هفتگی برگزار می شود.

حدیث شریف کساء ،روایتی است از عظمت پنج‌تن آل عبا، روایتی جالب و جاذب از پنج بزرگواری که محور عالم هستی هستند؛ فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش. سلام الله علیهم اجمعین.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت