تغییروتحولات مدیران از شهرستان چرام آغازشد ومردم امیدوارند رونداین تغییرات باسرعت بیشتری در سایر شهرستان وبخش های کهگیلویه بزرگ ادامه پیدا کند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از جمانیوز،ظهر امروز مراسم معارفه رئیس جدید شرکت گاز  شهرستان چرام با حضور شعبان صادقی رئیس شرکت گازناحیه کهگیلویه ،معاون فرماندار چرام و تعدادی از مسئولان اداری  و کارکنان شرکت گاز چرام در این اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که از اولین تغییرات مدیریتی در سال ۹۵ در چرام می باشد،  صادقی رئیس شرکت گاز کهگیلویه با اشاره به این تغییر گفت:از ویژگی های مدیر جدید شرکت گاز چرام ،پیگیری و سماجت ایشان در طرح ها ، پروژه ها و برنامه های شرکت گاز در جهت خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی افزود:امیدواریم که مجموعه همکاران در شرکت گاز چرام با همدلی و همکاری مضاعف و هماهنگی با سایر ادارات خدمات بهتر ی به مردم شهر و روستاهای چرام ارائه نمایند.

رئیس شرکت گازناحیه کهگیلویه با اشاره به اینکه تعداد ۷۸۰۰مشترک گاز در شهرستان چرام وجود دارد گفت: مطالبات اداری شرکت گازدرچرام  ۳۲۰میلیون ریال و خانگی ۴میلیارد ریال است که بیشترین بدهی اداری مربوط به آموزش و پرورش،شهرداری و سپاه می باشد.

شعبان صادقی با اشاره به اینکه مهم ترین مطالبه شرکت گاز کهگیلویه از سی ان جی های شهرداری دهدشت و چرام می باشد تاکید کرد:این شهرداری ها مجموعا ۱۷میلیارد ریال بدهی دارند که بدهی سی ان جی دهدشت ۱۱میلیارد ریال و شهرداری چرام ۶۰۰میلیون تومان است.

علی پور:ارتقا خدمات و ایمنی مهم ترین برنامه های شرکت گاز چرام است

در ادامه این جلسه  شهباز علی پور مدیر جدید شرکت گاز چرام ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از مجموعه مدیریتی شرکت گاز استان و کهگیلویه جهت اعتماد برای خدمتگزاری به مردم شهرستان چرام اظهار داشت:هدف از مسئولیت در شرکت گاز که یک کار خدماتی است ارتقا خدمات به همشهریان  می باشد.

وی افزود:تامین و نگهداری گاز و محافظت و ایمنی خطوط گاز نیاز به تلاش و کوشش دارد زیرا گاز همچون بمبی در زیر زمین است که سایر دستگاههای خدمات رسان می بایست هماهنگی های لازم را با شرکت گاز چرام جهت پیشگیری از خطرات احتمالی داشته باشند.

رئیس جدید شرکت گاز چرام ادامه داد:انشالله با تلاش مضاعف  همکاران ،سایر همشهریان و مردم شهرستان چرام از این نعمت خدادادی بهره مند شوند و بتوانیم در سالی که مقام معظم رهبری نامگذاری نمودند با اقدام و عمل خود،خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

در پایان این جلسه حکم ریاست جدید شرکت گاز چرام  قرائت و به مهندس شهباز علی پور تقدیم شد واز زحمات لهراسبی رئیس سابق شرگت گاز چرام تقدیرشد.

گفتنی است لهراسبی درشیرازمشغول به کارشده است.

IMG-20160709-WA0047