پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1397 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 41503

هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان برگزار می شود/ کد انتخاباتی ۳۰۰۹ گروه عمران را به خاطر بسپارید

هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور در ۱۲ مهرماه جاری برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۲ مهرماه برگزار می شود و طبق اعلام هیات برگزاری این انتخابات ۱۵ نفر رقابت می کنند.

به گزارش صدای جنوب، نظام مهندسی ساختمان مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان بوده و تلاش مجموعه این است که به عنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.

برهمین اساس این انتخابات اهمیت دو چندانی دارد.

براساس قانون نظام مهندسی ساختمان انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هر سه سال یک مرتبه برگزار می گردد.
اعضای واجد شرایط پس از رای گیری از بین کاندیداها در رشته های مختلف به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معرفی می شوند.

اما در بین ۱۵ کاندیدی که با هم رقابت می کنند جوانی نام آشنا حضوردارد که قطعا موفقیت وی در این انتخابات می تواند به پیشبرد برنامه های نظام مهندسی و رضایت عموم مردم منجر شود.

دکترابراهیم مهرجو با کد انتخاباتی ۳۰۰۹ 

شخصیت دکترابراهیم مهرجو و سابقه درخشان وی به موفقیتش در این انتخابات کمک زیادی می نماید .

مهرجو ۴ سال قائم مقام اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی بوده است و معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و همچنین رییس اداره تعاون شهرستان های بهمئی و کهگیلویه به مدت ۱۰ سال را نیز در اختیار دارد.

وی عضو هیئت مدیره کانون کارشناسان دادگستری کهگیلویه وبویراحمد ،رییس نظام مهندسی کهگیلویه به مدت ۶سال؛مدرس دانشگاه های آزاد و پیام نور، مسئول دفترفنی اداره کل تعاون و عضو علی البدل هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان نیز می باشد .
اما در زمینه تحصیلات، ابراهیم مهرجو، دکتری اقتصاد از دانشگاه علوم وتحقیقات تهران ،کارشناسی مهندسی گرایش-گرایش عمران و همچنین دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و رشته عمران را داراست .
وی دارای کدانتخاباتی ۳۰۰۹ گرایش عمران است وچندین مقاله علمی و پژوهشیو isi در مجلات معتبر را نیز در کارنامه کاری دارد.

دکتر مهرجو استاد راهنمای ۳۹ پایان نامه دانشجویی نیز میباسد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت