پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مهر 1397 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 41688

درخشش کشتی گیران یاسوج در رقابت های کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد

در رده بزرگسالان تیم کشتی یاسوج با ۲۲۵ امتیاز مقام اول ،لنده با ۲۰۵ امتیاز مقام دوم و باشت با ۳۵ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسابقات کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد با شناخت نفرات برتر و کولاک کشتی گیران یاسوج در دهدشت پایان یافت.
به گزارش صدای جنوب، روابط عمومی هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد،مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان استان با حضور ۳۶ کشتی گیر از شهرهای یاسوج ،گچساران،دهدشت، بهمئی، باشت ولنده در خانه کشتی دهدشت برگزار گردید.
در رده تیمی جوانان ،گچساران با ۹۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم های یاسوج و بهمئی به ترتیب با ۹۰و ۶۰ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
برپایه این گزارش،در رده بزرگسالان تیم کشتی یاسوج با ۲۲۵ امتیاز مقام اول ،لنده با ۲۰۵ امتیاز مقام دوم و باشت با ۳۵ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.
نفرات برتر کشتی آزاد بزرگسالان :
۵۷ کیلوگرم: فرشید چمن (یاسوج)
۶۱کیلوگرم: محسن سالاری(یاسوج)
۶۵ کیلوگرم:مسعود فرخنده اصل (یاسوج)
۷۰ کیلوگرم:مجید کریمی (یاسوج)
۷۴ کیلوگرم : سعید سادات (یاسوج)
۷۹ کیلوگرم: هاشم نوذری کیا (یاسوج)
۸۶ کیلوگرم: مهدی چمن (یاسوج)
۹۲ کیلوگرم: نوید رواق (یاسوج)
۹۷ کیلوگرم: سید محمد حسینی (یاسوج)
۱۲۵ کیلو گرم: مرتضی بوستان (لنده)
نفرات برتر کشتی آزاد جوانان :
۵۷ کیلوگرم :علی کمائیان فر( گچساران)
۶۱ کیلوگرم: میلاد مسلمی( یاسوج)
۶۵ کیلوگرم: محمد قاسمی(گچساران)
۷۰ کیلو گرم: احمد پرندوار( بهمئی)
۷۴ کیلوگرم: سجاد سجاد پور(گچساران)
۸۶ کیلوگرم:آرمان ابراهیمی ( یاسوج)
حواشی مسابقات کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان استان:
– مسابقات با حضور رضا نیکوئی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و احتشام پورمحمدی سرپرست هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خانه کشتی دهدشت برگزار گردید.

– در صورتیکه در مسابقات رسمی و استانی حضور نیروی انتظامی در سالن مسابقات ضروری است،علی رغم دعوت و نامه نگاری رسمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و چه بصورت تلفنی متاسفانه نیروی انتظامی نه در روز اول مسابقات و نه در روز دوم مسابقات در سالن مسابقات حضور پیدا نکردند و اگر خدای ناکرده امنیت مسابقات دچار خدشه می شد چه کسی پاسخ گو بود.

– با وجود درخواست های مکرر و نشست های متعدد با مدیران کل ورزش استان در ادوار گذشته و حال ، متاسفانه در این دوره هم هیئت برگزاری مسابقات کشتی استان کما فی سابق از نداشتن امکانات اولیه مسابقات اعم از دوربین فیلم برداری ،تابلو دیجیتال ،ترازوی دیجیتال و.. رنج می برد و به خاطر عدم این امکانات به خصوص دوربین فیلم برداری در برخی موارد مسابقات به چالش کشیده می شد.

– در این دوره از مسابقات نیکوئی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،سید مسلم اکوانیان رئیس شرکت گاز کهگیلویه، سید عادل رهبریان رئیس هلال احمر کهگیلویه در برگزاری و خوابگاه ورزشکاران و هیئت کشتی دهدشت در واگذاری خانه کشتی دهدشت همکاری لازم را داشتند.

– هیئت کشتی استان از همکاری خالصانه و عاشقانه آقایان سید نصرت اله فتحی ،محمد رضا رحیمی،کامران گرگانی ،سجاد خیرآبادی ، حسن طاهری که قضاوت مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان استان را طی دو روز به عهده داشتند و همچنین علیرضا عزیزیان مربی ارزنده کشتی که در برگزاری مسابقات همکاری لازم داشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت