پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1397 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 41699

رقابت داغ نامزدهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد در فضای مجازی/ آشنایی با مدعی اصلی این دوره از انتخابات

دکتر ابراهیم مهرجو، جوان محجوب و پرنام و نشان انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگبلویه وبویراحمد است که شانس بسیار زیادی در این انتخابات دارد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

انتخابات هشتمین دوره نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد با رقابت افراد داوطلب در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه برداری آغاز شده و کاندیداها در فضای مجازی سعی در جذب آرا دارند.

به گواه کارشناسان ، هرچند در بین عموم مردم این انتخابات و اهمیت ان جا نیفتاده است ولی آنهایی که دستی در این مقوله دارند کاملا بر اهمیت موضوع اگاه هستند و سعی در انتخاب بهترین ها دارند .

اگر چه در این دوره ازانتخابات در برخی رشته ها تنها یک نفر داوطلب وجود دارد ولی رشته هایی هم هست که فرد پیروز تا پایان رای گیری مشخص نیست که حساسیت رقابت را می رساند. 

دادن اختیارات محلی بیشتر از گذشته استانها و عدم اجازه به افراد ذینفع و کسانی که شامل بحث تعارض منافع هستند برای شرکت در انتخابات، از جمله تغییرات این دوره از رقابت ها است.

شرایط کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات به دلیل تصویب و اصلاع ماده ۵۹ آیین نامه اجرای قانون توسط هیات مدیره با دوره های قبلی دارای تفاوت هایی می باشد که اهم آن را می توان به شرح ذیل نام برد:

۱-  داشتن پروانه پایه ۱ در رشته مورد تقاضا با گذراندن ۲ سال سابقه پس از اخذ صلاحیت پایه ۱

۲- اشتغال به امور فنی در رشته مهندسی مورد تقاضا به صورت ۵ سال مداوم و ۱۰ سال متناوب

۳- عدم اشتغال در دستگاه های نظارتی و اجرایی مرتبط با قانون که تصدی همزمان آن با عضویت در هیات مدیره موجبات تعارض منافع و اختلال در انجام وظایف را موجب می شود.

برهمین اساس پایگاه خبری صدای جنوب به معرفی یکی از مدعیان اصلی این انتخابات می پردازد. 

دکترابراهیم مهرجو با کد انتخاباتی ۳۰۰۹

دکتر ابراهیم مهرجو، جوان محجوب و پرنام و نشان انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگبلویه وبویراحمد است که شانس بسیار زیادی در این انتخابات دارد.

شخصیت دوست داشتنی دکترابراهیم مهرجو و سابقه درخشان  به همراه جایگاه خاص وی در میان اعضای نظام مهندسی به موفقیتش در این انتخابات کمک زیادی می نماید .

مهرجو ۴ سال قائم مقام اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی بوده است و معاون پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و همچنین رییس اداره تعاون شهرستان های بهمئی و کهگیلویه به مدت ۱۰ سال را نیز در اختیار دارد.

وی عضو هیئت مدیره کانون کارشناسان دادگستری کهگیلویه وبویراحمد ،رییس نظام مهندسی کهگیلویه به مدت ۶سال؛مدرس دانشگاه های آزاد و پیام نور، مسئول دفترفنی اداره کل تعاون و عضو علی البدل هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان نیز می باشد .
اما در زمینه تحصیلات، ابراهیم مهرجو، دکتری اقتصاد از دانشگاه علوم وتحقیقات تهران ،کارشناسی مهندسی گرایش-گرایش عمران و همچنین دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد و رشته عمران را داراست .
وی دارای کدانتخاباتی ۳۰۰۹ گرایش عمران است وچندین مقاله علمی و پژوهشیو isi در مجلات معتبر را نیز در کارنامه کاری دارد.

دکتر مهرجو استاد راهنمای ۳۹ پایان نامه دانشجویی نیز می باشد.

گفت وگوی کامل پایگاه خبری صدای جنوب با دکترابراهیم مهرجو بزودی منتشر می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت