پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مهر 1397 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 42115

اردوی جهادی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه در روستای رودریش برگزار شد 

سیدعادل رهبریان اظهار داشت: با حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از روحانیون فعال و مردمی شهرستان قصه‌گویی برای کودکان، بیان مسایل شرعی برای خانواده‌ها،نقاشی و مسابقات ورزشی به اجرا درآمد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اردوی جهادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان در روستای رودریش از توابع بخش دیشموک برگزار شد.

در این اردوی ۲ روزه خدمات فرهنگی،ورزشی و عمرانی به جامعه هدف ارائه شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل آذری‌نژاد معروف به روحانی قصه‌گو با عضویت در جمعیت هلال‌احمر شهرستان در اردوی جهادی شرکت داشت.

این روحانی جوان که حضورش در روستاهای دورافتاده و قصه‌خوانی در بین کودکان تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی شده است، ضمن عضویت در جمعیت هلال‌احمر با جذب کمک‌های خیرین به روستای رودریش کمک کرد.

سید عادل رهبریان در حاشیه برگزاری اردوی جهادی به خبرنگاران گفت: در ادامه برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در سفر به مناطق محروم این بار در قالب اردوی جهادی به یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان سفر داشتیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه تصریح کرد: در این برنامه کارهای عمرانی از قبیل رنگ‌آمیزی و تعمیر یک باب مدرسه سه کلاسه و ساخت سرویس بهداشتی انجام گرفت.

رهبریان اظهار داشت: با حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از روحانیون فعال و مردمی شهرستان قصه‌گویی برای کودکان، بیان مسایل شرعی برای خانواده‌ها،نقاشی و مسابقات ورزشی به اجرا درآمد.

وی، با بیان اینکه حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد به کاروان هلال رنگ و بوی جدید داد،گفت:در این کاروان مبلغ ۷۰ میلیون ریال با رایزنی حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از طریق خیرین تأمین شد.


رهبریان حمایت‌های مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان از کاروان‌های سلامت و اردوهای جهادی این نهاد در کهگیلویه را مایه دلگرمی خواند.

وی با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از کاروان‌های کهگیلویه گفت: به گفته آقای جهانبین همه شعب جمعیت هلال‌احمر جهت انجام کاروان‌هایی که هزینه‌های آن به کمک خیرین تأمین شود تشویق می‌شوند.

رهبریان اظهار داشت: اهدای اسباب‌بازی و تجهیزات نقاشی جمع‌آوری شده از «دست‌های مهربانی» با راه‌اندازی کاروان‌های نیکوکاری به کودکان روستایی از دیگر برنامه‌های مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت