پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مهر 1397 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 42135

معاون پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی:

۱۴۶۰ تن گوشت دولتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

معاون پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال یکهزار و ۴۶۰ تن گوشت سفید و قرمز به قیمت دولتی در این استان توزیع شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال یکهزار و ۴۶۰ تن گوشت سفید و قرمز به قیمت دولتی در این استان توزیع شد.

محمد شفیع عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۲۳۰ تن مرغ منجمد، ۲۳۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۶۹ تن تخم مرغ به قیمت دولتی بین فروشگاه های طرف قرارداد کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
وی ابراز داشت: این میزان گوشت مرغ با هدف تنظیم بازار در ۳۲ فروشگاه طرف قرارداد این شرکت در مناطق مختلف این استان توزیع شده است.
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس قیمت مصوب گوشت منجمد گوساله نرخ هر کیلوگرم ۲۹۰ هزار ریال، مرغ هر کیلو گرم ۷۶ هزار و ۵۰۰ریال در این استان عرضه می‌شود.
عزیزی افزود:حدود چهار هزار تن نهاده کشاورزی شامل کنجاله سویا، ذرت و جو به قیمت یارانه ای از ابتدای سال تاکنون بین دامداران و واحدهای تولیدی مرغ این استان توزیع شده است.
عزیزی گفت: ۸۳۸ تن کنجاله سویا،۲ هزار و ۷۰۰ تن ذرت و ۴۰۰ تن جو بین واحدهای تولید مرغ این استان در سال جاری توزیع شده است.
استان ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت