پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1397 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 42254

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سردار بوعلی غیرت پاسداری را در همه امور به کار گرفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:سپاه در ۴۰ سال اخیر در همه سختی‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌ها لحظه‌ای کوتاهی نکرده است و جا دارد که از فرزندان غیور این استان که در سپاه جانفشانی می‌کنند در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی قدردانی کنم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی محمد احمدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهای سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار سلامی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: سپاه پاسداران یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و همان طور که فرمودند از سپاه راضی هستم این عملکرد به گونه‌ای بوده که رهبری هم رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: سپاه در ۴۰ سال اخیر در همه سختی‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌ها لحظه‌ای کوتاهی نکرده است و جا دارد که از فرزندان غیور این استان که در سپاه جانفشانی می‌کنند در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی قدردانی کنم.

احمدی گفت: یک سال و اندی در کنار سردار بوعلی بودم و در این مدت کوتاه ملاحظه کردم که به تمام و کمال غیرت پاسداری را در کمک به برنامه‌ها در همه امور فرهنگی و نظامی و عمرانی به کار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خصوص در یک سال اخیر که دشمن هجمه‌های زیادی داشت سردار بوعلی با حساسیت و وقت‌گذاری در همه صحنه‌ها در کنار مردم و دولت بودند و برای حفظ نظام تلاش کردند و در بحث زلزله و سقوط هواپیما سپاه همکاری‌های بسیار خوبی داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت