پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1397 ساعت 01:07:: شناسه خبر: 42530

ویژه برنامه های «هفته تربیت بدنی و ورزش» در کهگیلویه تشریح شد

درنشست خبری رضانیکویی زاده رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه بااصحاب رسانه ویژه برنامه هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان تشریح شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در نشست خبری به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی که از ۲۶ الی ۲ آبان ماه برگزار می شود اظهار داشت:وظایف و عملکرد این اداره در سه بخش ورزش ،جوانان و پروژه های عمرانی در یک سال گذشته گویای اینست که علیرغم همه مشکلات توانستیم  درهمه زمینه ها به پیشرفت های چشمگیری برسیم.

رضانیکویی زاده گفت:در این شهرستان ۳۵ هیات ورزشی در بخش آقایان و خانمها فعالیت دارند که بیش از سه هزار بیمه شده سازمان یافته عضویت دارند.

وی گفت:دریکسال گذشته ۲۵ تیم به مسابقات کشوری و ۶۳مورد نیز به مسابقات استانی اعزام شده اتد.

نیکویی زاده افزود:تعدادتیم های فوتبال شهرستان ۵مورد می باشد ودرمسابقات دسته اول استان ۲تیم و بزرگسالان ۶تیم و دررده امیدنیز ۳تیم حضور دارند.

وی ادامه داد:درسال گذشته یک مدرسه فوتبال فعالیت داشت اما این رقم درسال جاری به ۷ مدرسه افزایش وبیش از۵۰۰عضو پذیرفته اند.

رضانیکویی زاده بیان کرد:درحوزه جوانان ۸جلسه ستادساماندهی برگزار و اقدام به برگزاری کارگاه  های آموزش قبل ازازدواج ،بعدازازدواج وهمچنین همایش های عفاف و حجاب را دردستور کارقراردادیم.

وی افزود:در زمینه کارت جهیزیه نیز  با معرفی ۳۸۶ زوج به بانک ازتسهیلات ۱۰ الی ۳۰ میلیون تومانی برخوردارشدند.

رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه گفت:درهمین مدت به  ۲۸ زوج بی سرپرست کمک هزینه ازدواج اعطا شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۱۳ پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در شهرستان فعال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تصریح کرد: ۶ چمن مصنوعی با اعتبار سه میلیارد تومان در روستاهای چنگلوا،چیر،قلعه‌دختر،سرماهور،درغک و دشت آزادی در حال اجراست.

نیکویی‌زاده، گفت: سالن ورزشی درغک با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از حل ارزش افزوده،سالن ورزشی دیشموک با ۹۰۰ میلیون تومان از محل اسناد خزانه،سالن چنگلوا با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های ورزشی شهرستان است.

وی،با بیان اینکه مجموعه ورزشی شماره ۴ دهدشت در حال تکمیل است،اعتبار این پروژه را ۹۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

نیکویی‌زاده از ساخت خانه جوان در دهدشت خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به متراژ ۳۵۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

وی،با اشاره به عملکرد حوزه عمران اداره ورزش و جوانان طی یک سال گذشته تصریح کرد: تعمیر و بازسازی ورزشگاه آزادی دهدشت با صرف ۱۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شد.

این مسؤول گفت: ۲۰ میلیون تومان در مجموعه ورزشی شماره ۴ دهدشت،هشت میلیون تومان در ورزشگاه دیشموک،۲۰ میلیون تومان در ورزشگاه سوق هزینه شده است.

نیکویی‌زاده، از تعمیر و بازسازی کفپوش سالن آزادی،کفپوش سالن‌های شهید باهنر،سوق و بانوان به دیگر اقدامات انجام گرفته نام برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به بلاتکلیفی چند ساله ورزشگاه قلعه‌رئیسی گفت: ۴۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

وی در جمع بندی سخنان خود ازدیدار باامام جمعه، برگزاری همایش پیاده روی ،صعودگروه کوهنوردی ،برگزاری مسابقات رزمی،برگزاری مسابقه فوتبال  پیشکسوتان باشت وهیات های ورزشی کهگیلویه ،رایگان بودن یک روزه اماکن ورزشی ونواختن زنگ ورزش راازویژه برنامه های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

درپایان این نشست ،رضانیکویی زاده از حمایت ،پشتیبانی و پیگیری شبانه روزی مدیرکل ورزش وجوانان استان ،فرماندارکهگیلویه وسردارهاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی صمیمانه قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت