پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1397 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 42990

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

قاطعانه با مدیران پروازی در شهرستان‌ها برخورد می‌کنم

احمدی عنوان کرد: در صورتی که خانواده مدیری بنا به هر دلیلی نمی‌تواند در شهر محل خدمتش سکونت داشته باشد، می‌تواند روزهای پنجشنبه و جمعه با پول بنزین از جیب خود عازم شهر محل سکونت خانواده‌اش شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاطعانه با مدیران پروازی در شهرستان‌ها برخورد می‌کنم.

به گزارش صدای جنوب، علی محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان باشت اظهار داشت: برخی مدیران شهرستانی با خودروی پلاک قرمز و هزینه بنزین با بیت‌المال هر روز به منزل خود در شهر دیگری عبور و مرور می‌کنند.

وی خطاب به مدیران پروازی شهرستان باشت گفت: هوای شهر باشت به نسبت گچساران خنک‌تر بوده و مناظر طبیعی بهتری دارد پس دلیلی برای عدم سکونت وجود ندارد و اگر هم با این شرایط نمی‌توانید ادامه دهید زمینه خدمت را برای فرد دیگری فراهم کنید زیرا قحط‌ الرجال نیست.

احمدی عنوان کرد: در صورتی که خانواده مدیری بنا به هر دلیلی نمی‌تواند در شهر محل خدمتش سکونت داشته باشد، می‌تواند روزهای پنجشنبه و جمعه با پول بنزین از جیب خود عازم شهر محل سکونت خانواده‌اش شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم برخورد فرمانداران با مدیران پروازی، حراست استانداری ورود می‌کند، ادامه داد: فرمانداران در زمینه استقلال ادارات شهرستانی با معاونان استانداری مکاتبه کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهم‌ترین افتخار برای مدیران در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب است و باید دنبال حل مسئله باشیم.

احمدی تاکید کرد: در زمینه انجام کار مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم همانگونه که مردم نیز برای مطالبات و خواسته‌های به حقشان با ما تعارف ندارند.

وی با بیان اینکه در این استان در زمینه اعتبارات به نسبت سایر استان‌ها مشکل نداریم، افزود: مشکل این دیار در بحث مدیریت، ساز و کار اجرایی، نظارت و پیگیری است.

احمدی خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شد و گفت: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بیشتر درگیر ناهماهنگی‌های بین بخشی و بروکراسی اداری هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت