پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1397 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 43494

هشدار رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در مورد تماس‌های تلفنی و پیامک های مشکوک و نا‌شناس

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در مورد تماس‌های تلفنی و پیامک های مشکوک و نا‌شناس هشدارداد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در مورد تماس‌های تلفنی و پیامک های مشکوک و نا‌شناس هشدارداد.

سرگرد روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : افراد سوء استفاد‌ه‌گر و کلاهبردار و واضح تر عنوان کنیم هکر هایی که با ارسال پیام و پیامک و حتی برقراری تماس با شماره هایی، عنوان می کنند من در گروه شما عضو هستم و پیامکی به اشتباه برای شما ارسال می شود که برای من بفرستید و در برخی موارد اعلام می کنند شما برنده جایزه شده اید و …، که متاسفانه برخی از کاربران ، هم بطور ناآگاهانه اقدام به ارسال کد و یا اطلاعات خواسته شده برای شماره ناشناس می کنند.

وی افزود : این افراد می توانند با دریافت کد مربوطه، به تمام اطلاعات از قبیل لیست مخاطبان، و سایر اطلاعات شخصی و حتی استفاده از پیام رسان هایی از جمله واتساپ یا تلگرام افراد دسترسی پیدا کنند.

شهبازی پور با تاکید بر اینکه، تحت هیچ شرایطی، کد و اطلاعات خواسته را به شماره ناشناس را ارسال نکنند افزود : مردم عزیز و کاربران فضای مجازی، به اینگونه پیام ها،تماس ها اهمیت ندهند و از ارسال و دادن هر گونه اطلاعات و … جدا خودداری کنند .

این مقام پلیس در فضای سایبری افزود: پیگیری و رصد پلیس فتا در حال انجام است و پلیس فتا به طور قاطع، با مجرمان فضای سایبری و افرادی که سعی در برهم زدن آرامش و امنیت روانی سایر کاربران را دارند برخورد جدی خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت