پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1397 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 43545

واکنش مقامات استانداری دو استان کهگیلویه وبویراحمد و لرستان به خبر صدای جنوب/خادمی و احمدی می مانند

روزگذشته خبری درصدای جنوب منتشرشدکه  واکنش مقامات استانداری دو استان کهگیلویه وبویراحمد و لرستان رادرپی داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روزگذشته خبری درصدای جنوب منتشرشدکه  واکنش مقامات استانداری دو استان کهگیلویه وبویراحمد و لرستان رادرپی داشت.

روزگذشته این پایگاه خبری به نقل ازمنابع آگاه نوشت  استانداری استان اصفهان به احمدی واگذار می شود و برخی گمانه های غیر رسمی از تمایل وی به استان فارس و همسایه کهگیلویه وبویراحمد حکایت داشت اما  خبر از احتمال جایگزینی وی بجای موسی خادمی گزینه استانداری قم نیز شنیده میشود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان درهمین زمینه گفت: با توجه به قانون اخیر بازنشستگان، احتمال جابجایی استانداران فعلی وجود دارد اما تا این لحظه سید موسی خادمی استاندار لرستان با قوت به کار خود ادامه می دهد.
حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص شایعاتی پیرامون جابجایی استاندار لرستان و انتصاب استاندار فعلی کهکیلویه و بویر احمد در لرستان افزود: تغییر استاندار راتکذیب میکنم و این درحالیست که شنیده ها نمی توانند پایه و اساس درستی باشند که بر اساس آن قضاوت کنیم آنچه گفته شده رخ خواهد داد یا نه.
وی ادامه داد: ۱۴ تا ۱۵ نفر از استانداران با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان جابه جا می شوند و ممکن است در این فضا استانداران فعلی هم جابه جایی ها داشته باشند اما تا این لحظه خادمی استاندار لرستان با قوت به کار خود ادامه می دهد.
وی در توضیح توئیتی که روز گذشته با عنوان زمزمه هایی به گوش می رسد که بازهم نحیفی را می خواهند به مسلخ ببرند ، توضیح داد: این توییت اشاره ای بود مبنی براینکه خواستار ثبات مدیریت در حوزه های مختلف هستیم به ویژه اینکه به ویژه در مباحث مربوط به تعلیم و تربیت به ثبات نیاز داریم.
خجسته پور اظهار داشت: انتظار داریم ثبات باشد تا عزیزان با خیال راحت برنامه ریزی مناسبی برای تعلیم و تربیت کودکان داشته باشند.

ازسویی تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز جابجایی احمدی راتکذیب کردوگفت:احمدی باقدرت در این استان به کارادامه خواهدداد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت