پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1397 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 43746

امام جمعه چرام؛اربعین الگویی است برای آزادی قدس و نمایش باشکوهی از شور و شعور و معرفت است که زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود/ باید از دولت و مردم عراق به خاطر مهمان‌نوازی عظیمی که انجام دادند تقدیر و تشکر کرد+تصاویر

رسانه‌های وابسته به آمریکا در مقابل هیمنه چنین برنامه ای سکوت کردند معلوم است دشمن چقدر عصبانی است، چرا که اربعین الگویی است برای آزادی قدس و نمایش باشکوهی از شور و شعور و معرفت است که زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و باید از دولت و مردم عراق به خاطر مهمان‌نوازی عظیمی که انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رحلت پیامبر اکرم و با بیان اینکه حضرت محمد مجسمه قرآن است،اظهار کرد: قرآن در چنین شخصیتی ظهور و بروز دارد شخصیتی که به مکتب نرفت اما معلم همه عالم و مخلوقات الهی شد.

امام جمعه چرام عنوان داشت: اگر بخواهیم از این شخصیت خوب بهره ببریم و بشناسیم باید به معرفی خداوند به کتاب قرآن مراجعه کنیم که چه توضیحاتی درباره این شخصیت عظیم بیان فرموده است.

وی با بیان اینکه اگر میخواهید یک دیندار کامل باشیم باید به آموزه‌های دینی توجه کنیم گفت خداوند متعال پیامبر اکرم را الگو و اسوه برای انسان های مومن و آزادی خواه قرار داده است.

حجت الاسلام افشار در خطبه نماز سیاسی،عبادی این هفته با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی،ابراز کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت های علمی،توسعه و فناوری و صنعتی ایران با وجود تحریم ها و فشارهای دشمن تبدیل به یک الگوی موفق در دنیا و‌بین ملت ها شده است.

وی به اقتدار و اشراف اطلاعاتی ایران نیز اشاره داشت و گفت: تمام جریاناتی که در غرب آسیا و خاورمیانه شکل می گیرد مثل گروه های تررورسیتی،داعش و..همه برای این هست که به جمهوری اسلامی ضربه بزنند،اشراف اطلاعاتی ما آنچنان بالاست که آمریکا خواستار همکاری اطلاعاتی شد.

خطیب جمعه چرام،متذکر شد:ایران در فناوری صلح آمیز هسته ای پیشرفت عالی داشته،هیچ کشوری حاضر نیست فناوری صلح آمیز هسته ای خودش را در اختیار کشوری دیگر قرار دهد،به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم یکی از چند کشور در دنیا هستیم که فناوری در ایران بومی شده است.

 

وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به افول آمریکا شکست های پی در پی که در این چهل سال داشت اظهار کرد یکی از این شکست ها این است که آمریکا متحدین اروپایی خود را از دست داده و در سیاست هایی که برای ایران دارد او را همراهی نمی کنند.

حجت الاسلام افشار با اشاره به تمرکز روز افزون دولت‌ها در مقابل آمریکا گفت: بسیاری از کشورها در مقابل سیاست‌های آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایستادند.

وی افزود: مستندات اقتصادی از افول آمریکا این است که ۴۴ میلیون گرسنه در آمریکا هست که منتظر یک وعده غذایی هستند که در روز به آنها برسد اما چون رسانه‌ها در اختیار آمریکا و در دست یهود است اجازه نمی‌دهند چنین اخباری در فضای بین الملل نقش داده شود.

امام جمعه چرام،اضافه کرد: تحریم‌ها نشان‌دهنده قدرت آمریکا نیست بلکه ضعف او را نشان می‌دهد، وقتی کشورها با آمریکا همراهی نکند مجبور است که تحریم‌ها را توسط خود شرکت های آمریکایی شدت ببخشند.

خطیب جمعه چرام در ادامه صحبت‌های خود به دستاوردهای راهپیمایی اربعین اشاره داشت و با بیان اینکه این مراسم یک نکته اساسی و مهم در دنیا است ابراز کرد: ارادت مسلمانان و غیرمسلمانان به ساحت مقدس سیدالشهداست، دشمن نقشه ها دارند که این اربعین را ناامن کنند اما به برکت مجاهدت مدافع حرم و برنامه ریزی هایی که شکل می گیرد چنین کاری نتوانستند انجام دهند.

حجت الاسلام افشار،تصریح کرد: رسانه‌های وابسته به آمریکا در مقابل هیمنه چنین برنامه ای سکوت کردند معلوم است دشمن چقدر عصبانی است، چرا که اربعین الگویی است برای آزادی قدس و نمایش باشکوهی از شور و شعور و معرفت است که زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و باید از دولت و مردم عراق به خاطر مهمان‌نوازی عظیمی که انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت