پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1397 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 43796

بخشدارسرفاریاب مطرح کرد:منابع طبیعی سرفاریاب یک ماه بدون مدیراست

رئیس شورای اداری سرفاریاب همچنین اشاره کرد درصورت لزوم در مصاحبه های آتی حرفهای مستند جالبی برای گفتن خواهم داشت.

بخشدار سرفاریاب گفت: قریب سه هفته هست آقای پرهیزگار امورات منابع طبیعی سرفاریاب را بعهده گرفته اما بدلیل اینکه آقای پیوسته گر حاضر نشده حتی بعنوان سرپرست برایش حکم بزند یا خودروی مدیر سابق را در اختیارش قرار دهد، عملا هیچ انگیزه و کارایی ندارد و منابع طبیعی سرفاریاب تعطیل است.

به گزارش صدای جنوب،بخشدار سرفاریاب در گفتگو با خبرنگاران گفت : بعد از آتش سوزیهای پی در پی که تابستان گذشته در طبیعت بکر و جنگلهای بی بدیل سرفاریاب رخ داد و باعث اعتراضات شدید مردمی شد، پس از رایزنی ها و بررسی های مداوم نهایتا تصمیم به تغییر مدیر منابع طبیعی سرفاریاب گرفته شد.

 

آتش سودا افزود:همچنین جناب آقای مهندس بهشتی مدیرکل وقت حکم عزل وی را صادر کردند و قرار شد تا تعیین مدیر جدید یک نفر بعنوان سرپرست امورات منابع طبیعی سرفاریاب را انجام دهد اما بنا به دلایل نامعلومی این تغییر چند روزی به تعویق افتاد تا اینکه مدیرکل جدید جناب مهندس حکمتیان سکان مدیریت اداره کل منابع طبیعی را برعهده گرفت.

 

این مسئول ادامه داد:لذا رایزنی ها با جناب حکمتیان ادامه یافت و وی هم پس از بررسی های لازم به مدیر شهرستان چرام تفویض اختیار کردند تا نسبت به تعیین سرپرست اقدام کند ولی بیشتر از یک‌ماه هست که از انجام این کار خودداری کرده و همچنان امروز و فردا میکند .

 

آتش سودا که از این اخلاق مدیر وقت گله مند بود، افزود : قریب سه هفته هست آقای پرهیزگار امورات منابع طبیعی سرفاریاب را بعهده گرفته اما بدلیل اینکه آقای پیوسته گر حاضر نشده حتی بعنوان سرپرست برایش حکم بزند یا خودروی مدیر سابق را در اختیارش قرار دهد، عملا هیچ انگیزه و کارایی ندارد و منابع طبیعی سرفاریاب که بدلیل دارا بودن طبیعت بکر و جنگلهای انبوه و چشمه ساران جوشان و رودهای خروشان سهم مهمی از منابع ملی استان را داراست عملا تعطیل می باشد و انتظار داریم مدیر کل محترم منابع طبیعی در اسرع وقت وضعیت این اداره مهم را تعیین تکلیف کند.

 

لازم به ذکر است مدیر قبلی منابع طبیعی سرفاریاب به گفته آقای پیوسته گر مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شده و دیگر در سرفاریاب سمتی ندارد این در حالی است که هنوز خودرو و کلیدهای اداره سرفاریاب در اختیار وی بوده و کماکان به بهانه های مختلف در آن اداره فعالیت دارد .

 

رئیس شورای اداری سرفاریاب همچنین اشاره کرد درصورت لزوم در مصاحبه های آتی حرفهای مستند جالبی برای گفتن خواهم داشت.

 

حال سوال اینجاست آیا مسئول یگان حفاظت شهرستان ها باید کلیدهای همه واحدهای تابعه را در اختیار داشته باشد ؟در چنین وضعیتی اگر کم و کاستی در اداره رخ دهد چه کسی مقصر هست ؟مسئول یگان حفاظت مقصر هست یا آقای پرهیزگار که بدون هیچ ابلاغ و حکمی دارد در آن اداره کار میکند ؟

 

این تحریریه چنین مطلبی را تایید یا تکذیب نمی کند و اماده پاسخ از سوی مسئولان مربوطه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت