پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1397 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 43840

همزمان با سراسر کشور یادواره شهدای دانش آموزی در چرام برگزار شد+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانش آموز همزمان با سراسر کشور در مدرسه شبانه روزی دخترانه چرام به همت آموزش وپرورش وناحیه مقاومت بسیج وبسیج دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛دراین یادواره که مسئولین ادارات به همراه مدیر اموزش وپرورش،بخشدار مرکزی،فرمانده ناحیه مقاومت ونمایندگی دفتر ولی فقیه شهرستان حضور داشتند.

ابتدا صوت زیبا و ملکوتی قرآن زینت بخش مراسم گردید و سپس پرچم جمهوری اسلامی طی مراسم خاص افراشته شد ودر ادامه عزیزی در جایگاه سخنران ضمن خیرمقدم به حاضران در خصوص شهدای دانش آموز وپاسداشت یاد وخاطره آنها سخن گفت.

وی از خانواده معظم شهدا به پاس حضورشان قدردانی نموده وگفت: هشتم آبانماه سالگردشهادت دانش آموزانی است که در ابتدای انقلاب به همراه دانشجویان به وضعیت پیش از انقلاب معترض وضمن حضور در دانشگاه تهران به دست دژخیمان پهلوی بشهادت رسیدند.

رئیس اموزش وپروش چرام؛ به جایگاه سیزده آبان در تقویم انقلاب اشاره کرد و گفت:سیزده آبان تاثیر بسیار زیادی در روند انقلاب داشته است، تبعید امام راحل در این روز ، اشغال لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی در همین روز وهمچنین شرکت دانش آموزان در راهپیمایی های انقلاب و به شهادت رسیدن آنها در این روز ، اهمیت این روز را دو چندان کرده است.

عزیزی افزود:۵۶ دانش آموز در این ایام نام و خاطره خودرا به ثبت رساندند ، شهادت بیش از ۳۶۰۰۰ هزار دانش آموز در جنگ تحمیلی نشان از جایگاه ویژه دانش آموزان متعهد دارد این میزان شهید از جمعیت شهرمان بیشتر است.

در ادامه مراسم قطعاتی از زندگینامه شهید بهنام محمدی قرائت شدوجانبازی این دانش آموز خردسال که فقط سیزده سال داشت نشان از ایمان قوی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

پایان بخش مراسم سخنان نماینده حجت الاسلام سبحانی،مسئول دفترولی فقیه در سپاه پاسداران بود که حول محور اهمیت سیزده آبان سخنرانی کرد و همه مردم را دعوت کرد که با شرکت در این مراسم استکبار ستیزی خودرا به جهانیان اثبات نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت