پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1397 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 43856

فرماندار کهگیلویه:

۱۳ آبان یادآور حماسه‌های جاودان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است

یوم الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه عموم مردم رابرای حضورباشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ؛«جعفر نیک بخت»فرماندار به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن بزرگداشت این روز بزرگ، یاد و خاطره حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و با صدور پیامی این روز را یادآور حماسه‌های جاودان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ذکر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
اینک درآستانه روز بزرگ و حماسی روز ملی مبارزه با استکبار سیزده آبان قرار داریم روزی که سه رویداد بزرگ و خاطره انگیز در دل خود جای دارد روزی فراموش نشدنی و تاریخ ساز و تقابل حق و باطل و نیز سرافرازی ایران اسلامی .سیزده آبان ۱۳۴۴ حضرت امام به همراه خاندان مکرمش از ترکیه به تبعیدگاه دوم کشور عراق اعزام شدند و حقیقتاً اقامت ۱۳ ساله حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف علی رغم محدودیتهای رژیم پهلوی و بعث عراق با صبر و بردباری وصف ناپذیر مبارزات خود را برعلیه رژیم طاغوت پهلوی پایه گذاری کردند .
یوم الله ۱۳ آبان  روز دانش‌آموز روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.
دیگر اتفاقات این روز مهم تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا بود که در این روز بزرگ به یکباره به حیات سیاسی مملو از خبائث آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و این آغاز تحول عمیقی در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان زمامداران آمریکا گردید . و رویداد مهم دیگر این روز باشکوه روز دانش آموز است که دانش آموزان انقلابی بتوانند گوهر دانش و آموزندگی را در آینه حماسه و شهادت به زیبایی بنمایند.ان شاء الله بار دیگر با حضور وحدت بخش اقشار مختلف بویزه دانش اموزان و دانشگاهیان فرهیخته در راه پیمایی شاهد حماسه ای دیگر در اعلام برائت و انزجار از استکبار جهانی خواهیم بود.
ومن الله التوفیق
جعفر نیک بخت
فرماندار کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت