پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1397 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 44026

آیین تکریم و معارفه رئیس جهادکشاورزی چاروسا برگزار شد

در مراسمی محمدقاسم کشاورز خوب به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا منصوب و از زحمات زارعیان رئیس سابق تقدیر شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز با حضور امام جمعه قلعه رییسی، بخشدارچاروسا، مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه اعضای شورای اداری چاروسا، اعضای شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی ،مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی چاروسا برگزار شد.

در این آیین،حجت الاسلام اسماعیل صلواتی  با تسلیت ایام آخر ماه صفر عنوان کرد: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است و این امانت برای خدمت کردن است چرا که خدمت به مردمی است که در تمامی ایامی که نظام به آنها نیاز دارد پای کار هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: در شرایط سخت اقتصادی که امروز وجود دارد مردم در روز ۱۳ آبان باشکوه‌تر از گذشته شرکت کردند و این نشان از آن دارد که مردم نظام و انقلاب خود را دوست دارند.

وی با تقدیر از سیدعمران تقوی برای مشخص نمودن  رئیس جدید از زحمات زارعیان در مدتی که در منطقه چاروسا فعالیت جهادی و دلسوزانه کار کرد افزود: مدیر جدید مرکزجهاد کشاورزی با همکاری مدیریت جهاد شهرستان تلاش کنند تا با طرح های جدید کشاورزی نسبت به کاهش مهاجرت به شهرها تلاش شود و همچنین روند کار را به نحوی پیش ببرید که بتوان مردمی که به شهرها مهاجرت کردند به روستاهای خود برگردند.

بخشدار چاروسا هم در این نشست ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت‌های آخر ماه صفر بیان کرد: کشاورزی مهمترین بخش اقتصادی کشور است چرا که وظیفه تولید و تهیه مواد اولیه غذایی به عهده این بخش و صنعت است.

علی محمودی خاطرنشان کرد: کشاورزی می تواند نقش بسزایی در کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها داشته باشد و باید مدیریت جدید این اداره تلاش کند تا با تسهیل در امور کشاورزی در روستاها بتوان نسبت به جلوگیری مهاجرت مردم از روستا به شهر نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی و پرآب بودن و ظرفیت‌های متعدد کشاورزی و دامپروری منطقه می تواند در جهت تولید و اشتغالزایی از این ظرفیت استفاده شود و تسهیلات بسیار خوبی اداره جهاد کشاورزی به کشاورزان اختصاص داده که امیدواریم مدیر جدید در زمینه جذب این اعتبارات نهایت تلاش خود را انجام دهد.

سیدعمران تقوی نیز اظهار کرد: نقش صنعت کشاورزی در توسعه اقتصادی به حدی است که برخی کشورها که هیچگونه مزیتی در زمینه های مختلف صنعتی و معدنی و حتی نفت نداشتند در مسیر پیشرفت و توسعه خود از طریق توسعه صنعت کشاورزی توانستند گام‌های توسعه اقتصادی را بردارند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به تاخیر در انتخاب رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا اشاره و بیان کرد: حدود دو سه ماه است که با بازنشسته شدن رئیس سابق چاروسا که حدود ۳۰ سال در این منطقه فعالیت شبانه روزی داشتند این اداره بدون مدیر بود.

وی گفت: خوشبختانه مدیری به منطقه آمد که فرزند همین منطقه و از جوانان تحصیلکرده است و امیدواریم با همکاری تمامی مسئولان موفق باشد.

تقوی گفت:کشاورز خوب باید درتمامی زمینه ها با شورای اداری تعامل داشته باشد و شورای اداری نیز وی رابرای اجرا و موفقیت برنامه هایش یاری کنند.

محمدقلی زارعیان رئیس سابق جهاد کشاورزی چاروسا هم در این نشست با تقدیر از همه کسانی که در این چند سال کمک‌کار و همکار بودند خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل این منطقه مشکل آب است و مشکل آب سبب شد تا بسیاری از جوانان این منطقه به دیگر شهرهای مختلف کشور برای کارگری بروند که امیدواریم برای ایجاد ساخت سد بالیاب و  سد فارتق همه تلاش کنند تا دو منطقه دیشموک و چاروسا  آباد شوند.

زارعیان تاکید کرد:امروز جوانان این منطقه به عنوان کارگران ساده در شهرهای جنوبی کشور مشغول فعالیت هستندواگر به ظرفیت این منطقه توجه شود آنها به زادگاه خود برمی گردند.

محمد قاسم کشاورزخوب رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه مایه افتخار است که باید به مردم منطقه خود خدمت کنم یادآور شد: تلاش خواهم کرد تا بتوانم طبق سیاست های وزارت جهاد کشاورزی ودولت تدبیر وامید  طرح های جدیدی را با همکاری تمامی مسئولین و مردم آغاز کنیم تا شاهد رضایت پروردگار ،مردم و مسئولین باشیم.

وی خواستار حمایت تمامی مسیولان شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست کشاورز خوب به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی چاروسا منصوب و از زحمات رئیس سابق تقدیر شد.

نکته جالب این مراسم بوسه مدیرجهادکشاورزی کهگیلویه بر پیشانی زارعیان بود.

برپایه گزارش صدای جنوب ،زارعیان به مدت ۳۰سال درجهادکشاورزی بخش چاروسا مشغول به خدمت بود و ۲۵سال(ربع قرن) ازاین مدت بعنوان مدیر فعالیت داشت که درسطح استان و حتی کشور نوعی رکورد محسوب می شود.

زارعیان جانباز جنگ تحمیلی است.

پایگاه خبری صدای جنوب،ضمن قدردانی اززحمات جناب آقای زارعیان برای آقای کشاورز خوب آرزوی موفقیت بیشتر درادامه فعالیت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت