پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1397 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 44122

به مناسبت شهادت پیامبر اکرم (ص)انجام گرفت؛ خرید و ذبح ۳۰ راس دام برای کمک به نیازمندان

به همت آستان قدس رضوی و خیران ۳۰ راس دام برای توزیع در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد خریداری و ذبح شد.

به گزارش صدای جنوب؛مسئول ستاد آستان قدس رضوی در استان گفت:دام‌های ذبح شده پس از گذشت ۲۴ ساعت در سردخانه کشتارگاه یاسوج از روز پنجشنبه بین ۴۰۰ خانوار نیازمند توزیع می‌شوند.
ستار هدایتخواه افزود:برای خرید این تعداد دام با کمک خیران و کسانی که نذری عقیقه در هنگام تولد فرزندشان را داشته اند بیش از ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد:تقسیم گوشت گرم در بین خانوار‌های منطقه محروم سادات محمودی بویراحمد و روستا‌های دورافتاده در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده، باشت و گچساران در اولویت این مرحله از توزیع این ستاد است.
هدایتخواه با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از خادم یاران مالی این ستاد کار توزیع گوشت قرمز گرم در این مناطق را بر عهده دارند اضافه کرد:در دو مرحله قبلی در ماه مبارک رمضان و دهه کرامت بیش از ۱۰۰ راس دام توسط این ستاد و خیران داخل و خارج از استان برای افراد نیازمند خریداری، ذبح و در بین هزار و ۷۰۰ خانوار نیازمند در منطقه سادات محمودی، زیلایی و سیلاب کلوار توزیع شده است.
وی گفت:هم اکنون هزار و ۶۰۰ خادم یار در حوزه‌های مختلف مالی، آموزشی، فرهنگی، خانواده و مشاوره حقوقی با این ستاد همکاری کرده و به مردم نیازمند استان خدمت می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت