پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1397 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 44371

با سرپرستی جبارکیانی پور انجام گرفت؛

حضور اولین هیئت اقتصادی ایرانی پس از تحریم های ۱۳ آبان در یک رویداد بزرگ اروپایی

درترکیب هیئت اتاق بازرگانی یاسوج، حسین پیرموذن عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق اردبیل، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق رشت و رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه و همچنین جمال رازقی رئیس اتاق شیراز  نیز حضور دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هیئت تجاری اقتصادی اتاق بازرگانی یاسوج وارد براتیسلاوا پایتخت اسلواکی شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اتاق یاسوج، روز دوشنبه هیئت تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به عنوان اتاق معین اسلواکی در ایران، با حضور فعالین اقتصادی از سراسر کشور در حوزه های مختلف، با استقبال رسمی مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش، وارد وین شد و از آنجا به شهر براتیسلاوای اسلواکی سفر کرد.

سرپرستی این هیئت را جبارکیانی پور رئیس اتاق یاسوج و رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی برعهده دارد.

هیئت اتاق یاسوج که با حضور فعالین اقتصادی در حوزه های سرمایه گذاری، گیاهان دارویی، بانک و بیمه، مواد شوینده، بسته بندی مواد غذایی، خشکبار، انرژی های نو، خدمات فنی و مهندسی ، محصولات کشاورزی، صنایع پایین دستی نفت و‌گاز  و استارت آپ ها در اسلواکی حضور دارد، به دعوت سازمان سرمایه گذاری اسلواکی (sario) جهت شرکت در برنامه Slovak matchmaking fair Bratislava 2018 و انجام مذاکرات b2b و مذاکرات شرکت های ایرانی با ۲۰۰ شرکت از بیش از ۱۹ کشور شرکت کننده در این رویداد، به این کشور اعزام شده است.

درترکیب هیئت اتاق بازرگانی یاسوج، حسین پیرموذن عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق اردبیل، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق رشت و رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه و همچنین جمال رازقی رئیس اتاق شیراز  نیز حضور دارند.

از مجموعه اتاق یاسوج نیز نواب رئیس و رؤسای کمیسیون های بانک و بیمه، کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و صنعت در این هیئت حضور دارند.

همچنین غضنفر آرام مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان دبیر ستاد سرمایه گذاری استان و به نمایندگی مجموعه دولت در استان در این هیئت حضور دارد.

از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این هیئت می توان به حضور در برنامه Slovak matchmaking fair Bratislava 2018 سازمان سرمایه گذاری اسلواکی (sario) ، مذاکرات b2b با تجار و سرمایه گذاران سلواکی، دیدار با رئیس اتاق بازرگانی کشور اسلواکی و رئیس دوره ای کنفدراسیون اتاق های بازرگانی دنیا و همچنین دیدار با رئیس اتاق شهر براتیسلاوا، دیدار از استان ترنوا و مذاکرات  b2b با تجار و بازرگانان این استان، بازدید از از پروژه های تولیدی بخش کشاورزی و انرژی های نو در استان نیترا و مذاکره با تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی بخش کشاورزی و صنعت غذا در این استان، دیدار با رئیس سازمان سرمایه گذاری اسلوکی(sario) و بازدید از واحدهای های تولیدی و صنعتی مختلف این کشور اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هیئت اولین هیئت اقتصادی ایرانی است که پس از تحریم های ۱۳ آبان در یک رویداد بزرگ اروپایی حضور پیدا می کند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت