پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1395 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 4482

تداوم شرجی تا اواسط هفته آینده در خوزستان/افزایش دمای ۵۰ درجه و بالاتر از روز چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز و شوش با ۵۰ و ایذه با ۲۷ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 اداره کل بحران استانداری خوزستان نسبت به افزایش دما تا ۵۰ درجه سانتیگراد و بیشتر در این استان از چهارشنبه تا پایان هفته جاری هشدار داد. 

به گزارش صدای جنوب در اطلاعیه اداره کل بحران استانداری خوزستان، از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان خواسته شده ضمن اطلاع رسانی، نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم اقدام، و شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران و عشایر kdc نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.
خارج نشدن غیرضروری از منزل و محل کار و تقلیل فعالیت بدنی در مواقع بالا بودن دما و رطوبت، نوشیدن مایعات به ویژه آب برای جبران از دست رفتن آب بدن در گرما، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مقابله با گرمازدگی، از جمله اقداماتی است که شهروندان باید در این روزها مدنظر داشته باشند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز گفت: پدیده شرجی که از صبح روز سه شنبه بسیاری از نقاط خوزستان را فرا گرفته تا اواسط هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دارد.
کوروش بهادری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میزان رطوبت صبح امروز در شادگان ۹۰ درصد، و اهواز و ماهشهر ۷۰ درصد اعلام شده است.
وی افزود: تدوام پدیده شرجی و افزایش رطوبت به ویژه در شهرهای ساحلی خوزستان مورد انتظار است.
وی گفت: پیش بینی می شود از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری شاهد افزایش دما و ثبت دمای ۵۰ درجه سانتی گراد به بالا در برخی از نقاط خوزستان باشیم.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز و شوش با ۵۰ و ایذه با ۲۷ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.
وی اظهارکرد: دمای هوای اهواز بین ۳۴ و ۵۰ درجه سانتی گراد در نوسان است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت