پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 44887

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

اجتماع باشکوه بسیجیان در روز ۵ آذر نشانه اقتدار انقلاب خواهد بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجتماع باشکوه بسیجیان در پنجم آذر ماه هفته جاری خبرداد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید حمزه محقق‌زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ اظهار داشت: مهمترین هدف بسیج کمک به محرومان و برداشتن گام‌های استوار در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،تصریح کرد: بسیج روحیه انقلابی را بین مردم ترویج می‌دهد.

وی،با بیان اینکه شجره طیبه بسیج از مهمترین رویدادهای بعد از پیروزی انقلاب است، ادامه داد:این نهاد در عرصه‌های گوناگون از جمله محرومیت‌زدایی و پشتیبانی از خدمتگزاران زیر چتر نظام جمهوری اسلامی گام‌های مؤثری برداشته است.

محقق‌زاده، با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز فراتر از منطقه جغرافیایی ترویج داده شده است،افزود:تفکر بسیجی در یمن،عراق و سوریه جریان دارد و موجب شده تا مردم آن‌ها در مقابل استکبار سر خم نکنند و مقاومت کنند.

این مسؤول از برگزاری برنامه‌های ویژه هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: اجتماع باشکوه بسیجیان در پنجم آذر ماه نشانه اقتدار انقلاب خواهد بود.

محقق‌زاده، برگزاری یادواره‌ها،افتتاح مسکن مددجویان،برگزاری اردوهای جهادی،مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا و کوهپیمایی بسیجیان را نمونه‌هایی از ۵۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده بسیج طی این هفته عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت