پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 45283

درخشش کشتی گیران فرنگی کار نونهال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های المپیاد نخبگان

کشتی گیران فرنگی کار نونهال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های المپیاد نخبگان کشتی کشور با یک طلا و دو نقره خوش درخشیدند.


پایگاه خبری صدای جنوب:

کشتی گیران فرنگی کار نونهال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های المپیاد نخبگان کشتی کشور با یک طلا و دو نقره خوش درخشیدند.
به گزارش صدای جنوب،دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب اظهارداشت:مسابقات کشتی فرنگی المپیاد کشوری استعدادهای برتر با حضور ۳۰۲ کشتی گیر فرنگی کار از ۲۹ استان کشور از تاریخ ۷ لغایت ۹ آذر ماه در سالن ۲۵۰۰ نفری شهیدین قاسمی شهر بیرجند خراسان جنوبی برگزار گردید وتیم خوزستان با ۱۸۰ امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
کیوان سروش مقدم افزود:تیم کشتی کهگیلویه و بویراحمد با ۹ کشتی گیر در این مسابقات حضور داشت ، موفق شد یک مدال طلا و دو نقره را در انفرادی بدست آورد وبا کسب مقام ششم تیمی به کار خوددر این رقابت ها خاتمه دهد.
وی ادامه داد:در وزن ۵۷ کیلوگرم محمد رضا رضاپورفتح به مربیگری مهدی مهاجر و عبدی نسب از گچساران موفق شد با غلبه بر کشتی گیران قم،خوزستان،خراسان رضوی و قزوین به فینال مسابقات برسد. رضاپور فتح در حالی که ۷ بر ۴ از حریف گیلانی خود جلو بود در ۱۰ ثانیه به پایان مسابقه گرفتار یک فن ۴ امتیازی حریف شد و با نتیجه ۸بر ۷ مغلوب این حریف شد و به مقام دوم قناعت کرد.
کیوان سروش مقدم گفت:در وزن ۶۲ کیلوگرم فاضل دهبان نژادیان به مربیگری چیره نژاد از بهمئی با غلبه بر کشتی گیرانی از کرمان ،مرکزی ،مازندران و زنجان به فینال مسابقات رسید و در فینال رو در روی کشتی گیر خوزستان قرار گرفت.دهبانژادیان در فینال درهمان ثانیه های ابتدائی کشتی ، ۵ امتیاز از حریف خود عقب افتاد و به رغم تلاشهای فراوان در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب شد و به مقام دوم رسید.
وی تصریح کرد:امیر حسین محمدی کشتی گیر۱۰۰ کیلوگرم یاسوجی با مربیگری روح اله نظری دیگرکشتی گیر دلاور استان بود که در دور اول استراحت داشت و در دورهای بعد با قدرت تمام از سد کشتی گیران گلستان ،مازندران و تهران گذشت و به فینال این مسابقات رسید.

دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزرد:همچنین محمدی در فینال با کشتی گیری از قم روبرو شد و در حالی که در تایم اول ۳ بر یک از حریف خود عقب بود با رشادت تمام حریف خود را در خاک نشاند و در همان خاک ضربه فنی کرد و موفق شد مقام اول و مدال طلای سنگین ترین وزن این مسابقات را به اردوی تیم کشتی کهگیلویه و بویراحمد اهدا کند.
از نکات قابل توجه در توزیع مدال ها ،حضور آقای دکتر جاوید شهردار هم استانی بیرجند و شهردار سابق یاسوج بود که قهرمانان استان را مورد تشویق قرار داد و این موضوع از سوی مجری و گزارشگر تلویزیونی چندین بار عنوان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت