پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1397 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 45369

نامه نماینده کهگیلویه بزرگ به استانداردرخصوص افزایش قیمت نان

لذا تقاضا دارم دستور فرمایید تا ضمن لغو مصوبه ی افزایش قیمت نان، به سایر موارد اعتراضی و ذکر شده، رسیدگی و نسبت به جلب رضایت مردم و نانوایی ها، برنامه ریزی اصولی و اقدامات لازم به عمل آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم

به استحضار می رساند پس از مصوبه ی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر افزایش قیمت نان، تماس های متعدد مردمی مبنی بر اعتراض و اظهار نگرانی آنها دریافت شده است.

در همین رابطه خاطر شریف جنابعالی، مدیرکل صمت، کارشناسان، ناظران و سایر نهادهای مرتبط و اجرایی را به ذکر نکاتی چند معطوف می دارم.

امید است با نگرش مثبت و دقت نظر، مورد ارزیابی قرار گرفته و تلاش شود تا خروجی جلسات ادارات در جهت رضایت و خدمت به مردم باشند.

 

نیک مستحضرید که امروزه تحریم های اقتصادی و مشکلات معیشتی، طبقات متوسط، بی بضاعت و دهک های پایین جامعه به لحاظ درآمدی را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

مردمی که در تمامی صحنه های لازم، دین خود را به نظام، انقلاب و رهبری معظم ادا نموده اند و همواره پایبندی، وفاداری و حمایت قاطعانه و همه جانبه ی خویش را اعلام می دارند.

الحق که این مردم فهیم و نجیب، شایسته ی احترام و خدمتگزاری بیش از پیش بوده و وظیفه ی همه ی مسئولان رفع مشکلات آنهاست.

از آنجایی که نان در سفره ی مردم جایگاه خاصی دارد، بهبود کیفیت آن به شدت مورد انتظار بوده به گونه ای که انجام این مهم، حتی از نظر نانوایی ها و متصدیان آن، بر افزایش قیمت نان ارجعیت دارد. لذا امید است برنامه ریزی های عملی در این مسیر شتاب بیشتری بگیرند.

 

مردم بعضا از پایین بودن کیفیت نان، ضعف نظارت بر نانوایی ها و به روز نبودن دستگاههای پخت، اعتراض دارند و از طرفی نانوایی ها هم بعضا از پایین بودن کیفیت آرد و افزایش افزودنی ها و کمبود ارائه خدمات گلایه مند هستند.

لذا تقاضا دارم دستور فرمایید تا ضمن لغو مصوبه ی افزایش قیمت نان، به سایر موارد اعتراضی و ذکر شده، رسیدگی و نسبت به جلب رضایت مردم و نانوایی ها، برنامه ریزی اصولی و اقدامات لازم به عمل آید.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
۹۷/۹/۱۲

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت