پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1397 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 45394

حرف درمانی معاون رییس جمهور در یاسوج

دولت به مسائل اقتصادی مردم بی‌توجه نیست/حال جامعه ایرانی با ارتقا وضعیت خانواده خوب می‌شود

علیرغم اینکه مردم انتظاردارند در سفر مقامات به استان شاهد تغییر حرف های معمولی آنهاباشیم و مردم از انها حرفهای نو و امیدوارکننده میخواهند اما در سفر ابتکار بازهم همان حرفهای همیشگی زده شد..

پایگاه خبری صدای جنوب:

معصومه ابتکار عصر روزسه شنبه، در نشست گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی به شرایط کنونی دولت اشاره کرد و گفت: با جنگ روانی و اقتصادی بدخواهان نظام در منطقه مواجه هستیم و دشمنان تلاش می‌کند اقتصاد ایران را زمین بزنند و به بی اعتمادی در جامعه دامن بزنند.

وی عنوان کرد: خود مردم باید در مقابل هجمه‌های دشمنان از هویت کشور دفاع کنند تا بتوانیم  مشکلات را رفع کنیم.

ابتکار عنوان کرد: دشمنان تلاش کردند تا دلار به ۲۰ و ۵۰ هزار تومان برسد و کشور به آشوب کشیده و بی‌اعتمادی گسترده‌ای ایجاد شود اما با فداکاری خود مردم، شناخت و درک صحیح آنها و تلاش دولت از خیلی مسائل عبور کردیم.

وی عنوان کرد: هنوز مسائل و مشکلات اقتصادی وجود دارد و خانواده‌ها تحت تاثیر این شرایط اقتصادی هستند، دولت این شرایط را می‌داند و می‌شناسد آن را انکار نمی‌کند و نسبت به این مسائل بی توجه نیست.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و‌خانواده عنوان کرد: در این شرایط خانواده‌ها در معرض آسیب‌های جدی است، ضمن اینکه در نظر سنجی‌ها مشکلات اقتصادی، اشتغال، مسائل اجتماعی و اعتیاد عامل اصلی آسیب به خانواده‌ها است.

ابتکار با بیان اینکه دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کند، گفت: دولت در کنار مردم است و برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اختلال ارتباطی در بین خانواده‌ها خاطرنشان کرد: حال جامعه ایرانی با ارتقا وضعیت خانواده و ارتقا مهارت‌های ارتباطی خوب می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت