پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1397 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 45422

اعضای بدن دانش آموز یاسوجی به بیماران نیازمند اهدا شد

آرمین زارع دانش آموز پایه دوم ابتدایی دبستان آب گردوی دلی اولادعلی مومن از توابع یاسوج در حال پیاده شدن از خودرو در۳راهی جاده روستا در نزدیکی دشت روم بر اثر برخورد خودرو دچار مرگ مغزی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده، اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، آرمین زارع دانش آموز پایه دوم ابتدایی دبستان آب گردوی دلی اولادعلی مومن از توابع یاسوج در حال پیاده شدن از خودرو در۳راهی جاده روستا در نزدیکی دشت روم بر اثر برخورد خودرو دچار مرگ مغزی شد.

با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج و شیراز ۲ کلیه و کبد این دانش آموز از بدن وی جدا و برای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز انتقال یافت.

آبیجان عزیزی مادر مرحوم آرمین زارع، گفت: حال که فرزندم را از دست داده ام بسیار خوشحالم که خانواده های نیازمندی با اقدام ما خوشحال می شوند.

این مورد هفدهمین اهدا عضو در سالجاری در کهگیلویه وبویراحمد است.

مدیرکل آموزش وپرورش پیام تقدیر وتسلیت به خانواده این دانش آموز صادرکرد.

((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))

خانواده محترم زارع

در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند. بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد.

خانواده محترم زارع، با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن دانش آموزعزیز فرزند دلبندمان، آرمین زارع را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

از دست دادن دانش آموز عزیز غمی جانکاه برای خانواده محترم و بستگان –همکاران و دانش آموزان،بویژه مردم بویراحمد ودانش آموزان عزیزم در دبستان آب گردوی دلی اولادعلی مومن از توابع یاسوج است.

با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم زارع تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت