پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1395 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 4544

درگیری لفظی فرماندار گچساران و مدیرعامل برق استان در حضور تاجگردون/رحیمی صبح استعفاداد، عصر بیمار شد

مدیرعامل سازمان برق استان از ادبیات فرماندار گچساران بشدت ناراحت و اظهار گلایه‌مندی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و معاون امور اقتصادی استاندار و فرماندار شهرستان، برخی از مدیران استانی دستگاه‌ها و بانک‌های استان و روسای شهرستانی، تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جلسه تدوین برنامه‌ریزی چهارساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب، کشاورزی در فرمانداری گچساران برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این جلسه به برخی از مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اشاره شد و مقرر گردیده هر چه سریع‌تر نسبت به تسریع در عملیاتی کردن کارگاه‌ها و طرح‌های پیشنهادی و رفع موانع پیش رو اقدام شود.

اما این جلسه سنگین و چندین ساعته حاشیه‌های هم داشت.

اولین حاشیه این جلسه حضور سعید غلامی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که هفته قبل با توجه به اینکه یکی نیروهای متخصص و توانمند بومی و همچنین یکی از فعالان ستاد انتخاباتی تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در حوزه نفت بود که در عین ناباوری برکنار شد، در این جلسه بعنوان عضو ستاد برنامه های تاجگردون حضور داشت.

حاشیه بعدی این جلسه زمانی آغاز شد که یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که چندین سال است که در گچساران در حال احداث یک کارخانه کوچک می‌باشد در مورد مشکلات پیش رو خود به قطعی مرتب برق کارگاهش توسط اداره برق گچساران اشاره کرد و گفت این مشکل روند ساخت این کارخانه را کند می‌کند که بعد از بیان این مشکل توسط سرمایه‌گذار، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از فرماندار تقاضای پیگیری موضوع را کرد.

فرماندار گچساران در جواب تاجگردون اظهار کرد: بارها مشکل قطعی برق این کارخانه را پیگیری و حل کرده‌ام، اما متأسفانه چند روز بعد مجدداً اداره برق گچساران برق این کارگاه را قطع کرده است، لذا از این روند و از عدم همکاری اداره برق گچساران ناراحت و گلایه‌مند و خسته شده‌ام.

در ادامه مدیرعامل سازمان برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد قطعی برق این کارخانه کوچک اظهار کرد: این کارگاه بدهی سنگینی بابت مصرف برق به این سازمان دارد و بارها تعهد داده است که هزینه مصرف برق کارگاه خود را به‌صورت اقساط پرداخت کند که درنهایت به تعهدات خود عمل‌نکرده و هزینه مصرفی خود را نداده است.

در این هنگام فرماندار گچساران نسبت به صحبت‌های راهزادی مدیرعامل سازمان برق استان واکنش نشان داد و گفت: شما عمداً و ……در این موضوع کارشکنی می‌کنید.

مدیرعامل سازمان برق استان از ادبیات فرماندار گچساران بشدت ناراحت و اظهار گلایه‌مندی کرد.

درنهایت تاجگردون بابت این اتفاق از مدیرعامل سازمان برق استان عذرخواهی کرد اما فرماندار گچساران در این مورد واکنش نشان داد و گفت: من بابت این موضوع اصلاً عذرخواهی نمی‌کنم و با این شرایط کار نمی‌کنم و استعفا می‌دهم.

لازم بذکر می باشد که استعفا فرماندار گچساران جدی نبوده و کاملا منتفی است./کبنا نیوز

در گزارشی دیگر ،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ظهر امروز به دلیل ضعف ناشی از فشار کاری در بیمارستان بعثت شرکت نفت گچساران بستری شد.

بنا بر این گزارش، وضعیت جسمی فرماندار گچساران خوب اعلام شد.

بعید نیست که این کسالت، واکنشی مصلحتی به ناراحتی مدیرعامل برق استان و دکترتاجگردون باشد.

IMG_3055

IMG_3007

۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت