پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1397 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 45441

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه:

فاکتور معتبر و درج قیمت در دید مشتری برای واحدهای صنفی کهگیلویه الزامی است

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه اظهارداشت:همه اتحادیه‌ها ملزم و متعهد هستند واحدهای صنفی تحت پوشش خود را وادار به ارائه فاکتور معتبر و درج قیمت برابر درصد قانونی در دید مشتری نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یاسین علویان در نشست اعضای اتحادیه‌ها و بازرسان اتاق اصناف شهرستان‌های کهگیلویه،چرام و لنده که در دهدشت برگزار شده بود، اظهار داشت:همه اتحادیه‌ها ملزم و متعهد هستند واحدهای صنفی تحت پوشش خود را وادار به ارائه فاکتور معتبر و درج قیمت برابر درصد قانونی در دید مشتری نمایند.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه، اعمال بند«ه» ماده ۲۱ قانون نظام صنفی به منظور تفکیک اتحادیه‌ها را ضروری خواند و افزود: متأسفانه به رغم تجاوز واحدهای صنفی از مرز ۵۰ واحد باز هم با اتحادیه‌های دیگر ادغام هستند.

وی، با بیان اینکه ماده ۲۴ قانون نظام صنفی به لحاظ اهمال و سهل‌انگاری اتحادیه‌ها نسبت به جذب مدیر اجرایی باید اعمال شود،بر فرآیند شکلی و ماهوی صدور پروانه کسب بر اساس ماده قانون و نیز اعمال قانون نظام صنفی مشعر به ارتقاء سطح آموزش آموزه‌ها و معارف دینی به منظور کاهش تخلفات صنفی تأکید کرد.

علویان،قانونمندی و صیانت از قانون و دستورالعمل‌ها را امری ضروری دانست و تصریح کرد: چنانچه یک اتحادیه از قوانین و مقررات عدول کند به عنوان تخلف از قوانین و مقررات سازمان‌های حرفه‌ای و صنفی باید پاسخگو باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت