پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1397 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 45648

واکنش روحانی شاخص اصلاح طلب به عزل مدیر بنیادشهیدکهگیلویه؛

دولتمردان ناتوان از خجالت بمیرند بهتر است تا زنده باشند

دولتمردانی که نمی توانند و یا نمیخواهند از چنین نیروهایی دفاع نمایند و انها را حفظ و ارتقاء دهند از خجالت بمیرند بهتر است تا زنده باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عزل غیر متعارف سیدکمال الدین دولتخواه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه واکنش تند بسیاری از چهره های جناح سیاسی اصلاح طلب را در پی داشت.

به گزارش صدای جنوب،سیدنعمت الله صدوقی روحانی شاخص اصلاح طلب کهگیلویه در این زمینه نوشت.

«جناب دکتر دولتخواه فرزند شهید جمال الدین دولتخواه از نیروهای شاخص اصلاح طلب ،شجاع ،ثابت قدم ،مدیر ، توانا ،جوان ، پر تلاش ،عالم و مسلط بر کار و خادمی واقعی بوده که با عشق و علاقه عالمانه تمام توان خود را وقف خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان نموده است و در طول مدت خدمتش تحویلی نوین در بنیاد بوجود آورده که اظهر من الشمس است و در واقع از مدیر کل بنیاد شهید و جانبازان یک سر و گردن بالاتر بوده است و یکی از مهره های کلیدی حامی دولت که بیشترین هزینه را در جهت موفقیت و پیروزی رئیس جمهوری داشته اند.

لذا عزل ایشان ضربه مهلکی به شهرستان کهگیلویه بوده و باعث سرخوردگی و نا امیدی حامیان دولت گردیده است و با صراحت اعلام میکنم دولتمردانی که نمی توانند و یا نمیخواهند از چنین نیروهایی دفاع نمایند و انها را حفظ و ارتقاء دهند از خجالت بمیرند بهتر است تا زنده باشند و ما با قاطعیت این رفتار را محکوم و خواهان عزل مدیر کل بنیاد شهید و ارتقاء جایگاه این برادر عزیز که همه ارزش های انقلاب را داراست هستیم .

سید نعمت اله صدوقی ۱۳۹۷/۹/۱۴»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت