پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 45676

واکنش مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عزل مدیر بنیاد شهید کهگیلویه؛

دولتخواه نماد دولت در کهگیلویه بود/عوامل این اقدام تاوان پس می دهند/استاندار دستور لازم را ابلاغ کرد

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری افزود : کسانی که با ندانم کاری به تخریب نماد دولت در کهگیلویه پرداختند باید تاوان این اقدام رادر بستر قانون پس دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از شیوه و نحوه برخورد با کمال دولتخواه گفت : کمال دولتخواه فرزند خانواده ارزشمند شهدا است و به فرمایش رهبری که فرمودند : فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست حفظ حرمت خانواده شهدا از مهم ترین اصول اساسی نظام و انقلاب است.

سید علی پرواز گفت : دولتخواه خدمتگذار توانمندی بود و ایشان در عرصه مدیریت مثل رنگ بنفش نماد دولت تدبیر و امید در شهرستان بود.

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری افزود : کسانی که با ندانم کاری به تخریب نماد دولت در کهگیلویه پرداختند باید تاوان این اقدام رادر بستر قانون پس دهند.

پرواز گفت : مدیران کل ،فرمانداران و بخشدران مراقبت باشند مهمات شلیک مخالفان دولت به نمادهای دولت در استان و شهرستان ها را تدارک نبینند.

این مقام سیاسی استان افزود : عزل کمال دولتخواه که از مدیران شایسته و توانمند استان بوده اقدامی نسنجیده و خلاف مصالح و شعارهای دولت است و بانیان و مسببان این اقدام باید بدانند که این کار بیش از تلاش های چندین ساله دلواپسان و مخالفان دولت موجب سرخوردگی و ناامیدی طرفداران اصیل دولت شد.

مدیر کل سیاسی استانداری گفت : در این مورد استاندار استان دستورات لازم را برای مدیران مربوطه ابلاغ کردند و خواستار بررسی دقیق موضوع شدند.

وی ضمن یاداوری تلاش ها و تذکرات معاون سیاسی ومدیرکل حوزه استانداری گفت : هم معاون سیاسی و هم مدیر کل حوزه استانداری از قبل انجام این اقدام تذکرات لازم را داده بودند و قطعا با عوامل این اقدام به شکل قانونی برخورد خواهد شد.

علی پرواز افزود : دولت ها با سیاست ها و رویکردهای اعلان شده با نظر اکثریت مردم به قدرت می رسند و مردمی که به این سیاست ها رای دادند حق مطالبه گری دارند و باید این حق عزیز شمرده شود.وی در پایان این دیدار گفت : اگر می خواهیم از ما به نیکی یاد شود باید حق مطالبه گری را پاس بداریم و وفای به عهد که یکی از خصلت های ارزشمند انسان است باید داشته باشیم و برای وفای به عهد شرافت و مرانگی لازم است که برخی آن را ندارند.(صبح خرد)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت