پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1397 ساعت 01:09:: شناسه خبر: 45762

به همت انجمن هم اندیشی فرهیختگان؛

جشن روز دانشجو با حضور آیت الله ملک حسینی در دانشگاه تهران برگزار می شود+جزئیات

طیبی  افزود: آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی ، مقامات محلی  و استانی کهگیلویه و بویراحمد و فارس به عنوان مهمانان ویزه در جشن روز دانشجو حضور خواهند یافت.، 

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت انجمن هم اندیشی فرهیختگان، سیزدهمین نشست و همایش روز دانشجو باحضور آیت الله ملک حسینی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش صدای جنوب،این مراسم در روز یکشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۵عصر در سالن اجتماعات علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

برپایه همین گزارش،خانم طیبی دانش آموخته ارشد روانشناسی دانشگاه علامه دبیر اجرایی دوره ای همایش در راستای سلسله نشستهای هم اندیشی فرهیختگان با قدردانی از تلاشهای تیم همراه دانشجویی ،مطالبه شفافیت و جوانگرایی در ارکان حاکمیت، را برای پاسداشت روز دانشجو یادآور شد و گفت: در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر توجه به خلاقیتهای جوانان و نخبگان بعنوان عطیه های الهی برای دلسوزان نظام، ضمن تجلیل از برخی دانشجویان نخبه امیدواریم شاهد شور ماندگار در فضای صمیمی باشیم.

طیبی  افزود: آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی ، مقامات محلی  و استانی کهگیلویه و بویراحمد و فارس به عنوان مهمانان ویزه در جشن روز دانشجو حضور خواهند یافت.،

وی ضمن دعوت از عموم فرهیختگان و دانشجویان برای شرکت در این برنامه از حسن اعتماد سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم علاوه بر تریبون آزاد و تجلیل ، با حضور هنرمندان صدا و سیما برنامه های هنری طنز، شاد و متنوع اجرا می شود.

در پایان ضمن اقامه نماز در مسجد دانشگاه تهران به امامت آیت الله ملک حسینی برای شرکت کنندگان و مدعوین شام نیز تدارک دیده شده است.

شماره تماس:۰۹۳۵۶۹۳۹۸۵۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت