پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1397 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 46105

قیمت انواع شن و ماسه در شهرستان های کهگیلویه،لنده و چرام اعلام شد

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه از مشخص شدن قیمت انواع شن و ماسه رودخانه ای در شهرستان های کهگیلویه،لنده و چرام خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

قیمت انواع شن و ماسه رودخانه ای در شهرستان های کهگیلویه،لنده و چرام اعلام شد.

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه اظهارکرد:قیمت ماسه شسته هر تن۱۳۵۰۰ تومان ،ماسه شکسته هر تن ۱۲۵۰۰۰ تومان ، شن نخودی  ،شن بادامی  و بیس نیز هر کدام تنی ۱۱۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش صدای جنوب،سیدیاسین علویان با بیان این مطلب گفت:رعایت نکردن نرخ اعلامی و عدم رعایت استاندارد، بیشترین جریمه  نقدی را در بر خواهد داشت.
علویان تاکیدکرد:این اداره آمادگی کامل دارد، ضمن نظارت دقیق و مستمر بر نرخ اعلام شده طبق هماهنگی های به عمل آمده با نماینده استاندارد وتحقیقات ،مجازات نقدی قابل توجه را برای صنف مذکور در صورت اهمال و سهل انگاری نسبت به کیفیت و کمیت اتخاذ نماید.

بر پایه گزارش صدای جنوب،قیمت شن و ماسه اهمیت زیادی در ساختمان سازی دارد. در حقیقت شن و ماسه اصلی ترین بخش از ساختمان های بتنی است و نقش پررنگی در مقاوم سازی ساختمان ها در برابر عوامل طبیعی دارد. ساختمان هایی که در آن ها از شن و ماسه مرغوب در بتن های آنها استفاده شده دارای مقاومتی به مراتب بالاتر از ساختمان های آجری و حتی فلزی دارند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت