پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1397 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 46114

در مراسم روز جهانی داوطلب عنوان شد

امام جمعه دهدشت، زبان گویای جمعیت هلال‌احمر است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:حجت‌الاسلام حسینی زبان گویای هلال‌احمر است وبسیاری از کاروان‌های سلامت این جمعیت در روستاهای دورافتاده را همراهی می‌کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه،لنده و چرام و باحضور امام جمعه دهدشت ،معاون فرماندارکهگیلویه و مدیران استانی وشهرستانی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد مراسم روز جهانی داوطلب به میزبانی دهدشت برگزار شد.

در این مراسم ،امان‌الله جهان‌بین از امام جمعه دهدشت به خاطر همراهی کاروان‌های سلامت و معرفی خدمات و فعالیت‌های این جمعیت در خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:حجت‌الاسلام حسینی زبان گویای هلال‌احمر است وبسیاری از کاروان‌های سلامت این جمعیت در روستاهای دورافتاده را همراهی می‌کند.

جهان بین با اشاره به لزوم تعامل با همه دستگاه ها و ادارات اظهارکرد:جمعیت هلال احمر موازی کاری نمی کند و در ارایه خدمات به محرومان تلاش می نماید.

وی، با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه،چرام و لنده نسبت به سایر استان اقدامات خوبی انجام شده است،تصریح کرد: در این شهرستان‌ها با جذب کمک‌های خیرین و مساعدت مردم پروژه‌هایی اجرا شد.

امان الله جهانبین، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر را سرمایه ای مهم دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان در جهت رفع نیازمندی‌های مردم گام‌های برمی‌داریم.

وی با بیان حادثه خیز بودن هر سه شهرستان مذکور،از عملکرد جمعیت هلال‌احمر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی قدردانی کرد.

درپایان این همایش از امام جمعه دهدشت،رؤسای جمعیت هلال‌احمر و همچنین داوطلبان برتر هر سه شهرستان و نیز بازنشستگان تجلیل شد.

برپایه گزارش صدای جنوب در این مراسم برنامه های متنوعی اجرا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت