پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1397 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 46170

فراخوان ثبت نام طرح های فراگیر جوانان در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

طرح های ملی فراگیر جوانان با جامعه هدف و آماری جوانان پس از داوری در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی امکان مشارکت برابر در طرح ها را برای تمامی جوانان فراهم خواهد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز فراخوان ثبت نام طرح های فراگیر جوانان در چارچوب اولویت های وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت:
به گزارش صدای جنوب،طرح های ملی فراگیر جوانان با جامعه هدف و آماری جوانان پس از داوری در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی امکان مشارکت برابر در طرح ها را برای تمامی جوانان فراهم خواهد کرد.
شاکری افزود :محور های اصلی این طرح ها اشتغال جوانان، مشارکت های اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، اوقات فراغت، ازدواج و سایر موارد اعلام شده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد در داوری طرح ها اولویت های اعلامی جوانان، خلاقیت محتوایی، خلاقیت در روش و نحوه اجرا و نحوه جذب بودجه لحاظ خواهد شد.
شاکری بیان داشت :
مقاضیان حقیقی و حقوقی علی الخصوص سازمان های مردم نهاد جوانان می توانند با تکمیل فرم پروپوزال و ارائه طرح به دبیرخانه شورای داوری استانی طرح به آدرس:یاسوج ،بلوار شهید قرنی ،اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،معاون فرهنگی و امور جوانان ،واحد توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان استان تا ۱۵ دیماه ۱۳۹۷اقدام کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت