پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1395 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 4628

متن و حاشیه تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرام؛

مزارعی:برخورد قاطع دستگاه قضا ‌‌با متجازوان به عنف و سارقان مسلح

مزارعی خواستار کاهش اطاله دادرسی و آرام کردن جو عمومی شهر از سوی رئیس جدید دادگستری این شهرستان شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تودیع و معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان  چرام باحضور حجت‌الاسلام  غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان،عدل هاشمی پورنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ،رییس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه ومسئولان شهرستان چرام ظهر امروز برگزار شد ویوسف احمدی به جای محمدبرازنده منصوب گردید.

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا مزارعی درسخنانی گفت:دستگاه قضایی جایگاه بسیار رفیعی درنظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و پیشانی نظام و نماینده حاکم دینی است که حاکمیت اسلام را اعمال می‌کند‌.

۲۰۱۶۰۷۲۴_۱۱۵۵۵۵

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی در ‌مسائلی که امنیت و آسایش مردم را مخدوش می‌کند ورود پیدا می‌کند و وظیفه آن ایجاد امنیت پایدار و آرامش برای مردم است زیرا بستر حیات بشر امنیت جامعه است‌.

وی  با اشاره به اتفاقات و نا‌امنی‌های موجود در اروپا‌ بیان کرد‌: کسانی که تکفیری‌ها را به وجود آوردند خودشان گرفتار شدند و جایی که ادعا می‌کند مهد قدرت و امنیت و تمدن است اکنون آرامش ندارند‌.

مزارعی درادامه گفت: امنیتی که در ایران وجود دارد در فرانسه پیدا نمی‌شود که این امنیت مدیون زعامت  مقام معظم رهبری و سربازانی که خود محور ولایت همچون سپاه پاسداران وارتش ونیروی انتظامی مقتدر است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق دادگستری چرام، عنوان کرد:هردوعزیز ازنیروهای تواناوسختکوش و وظیفه شناس هستند که بااین جابجایی خوشحالیم که دریاسوج از وجود محمدبرازنده استفاده می نماییم.

 

وی خطاب به رییس  جدید دادگستری شهرستان و دادستان گفت که ضمن حفظ کرامت انسان‌ها اما با صلابت اقدام کن زیرا کرامت انسانی با صلابت دستگاه قضایی تعارض ندارد و کرامت انسان‌ها باید حفظ شود و ضمن رعایت و حرمت مراجعین با اخلاق مداری اما با قاطعیت رفتار شود .

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: باید نام دادستان لرزه به اندام کسانی بیاندازد که می‌خواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند وکسانی که ناامنی ایجاد می‌کنندرا  تبعید و اقامت اجباری در خارج از استان بغرستید زیرا این مجازات تاثیر بیشتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید فاصله‌ای بین وقوع جرم و اجرای حکم ایجاد شود، عنوان کرد: کسانی که در سر خود می‌پرورانند که با اسلحه دست به سرقت بزنند قضات ما جان خود را در کف دست گذاشته و به آنها رحم نخواهند کرد وباقاطعیت باانهابرخوردمی نمایند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: دست همه متفذین شهر را می‌بوسم وانهاسرمایه های مطمئنی برای ما هستند و لطف کنند مثل گذشته برای صلح وسازش وارامش منطقه ورود نمایند و با دستگاه قضایی  همکاری بیشتری کنند.

مزارعی خواستار کاهش اطاله دادرسی و آرام کردن جو عمومی شهر از سوی رئیس جدید دادگستری این شهرستان شد.

فرماندار چرام هم  در این مراسم باتشکرازتلاش های  رییس قبلی دادگستری شهرستان چرام برای یوسف احمدی درخدمت به مردم شهرستان چرام آرزوی موفقیت نمود.

 در ادامه مراسم “یوسف احمدی” به عنوان رئیس جدید دادگستری چرام منصوب و از زحمات “محمد برازنده” رئیس سابق تقدیر شد.

برپایه همین گزارش بسیاری از ادارات و نهادهای شهرستان چرام بااهدای لوح تقدیر از محمدبرازنده قدردانی نمودند.

حواشی؛

گرمای هوا درسالن محل مراسم قابل تحمل نبود و مجری برنامه بارها معذرت خواهی نمود.

قطع برق در اوایل سخنرانی رییس کل دادگستری استان باعث شد که ایشان بدون بلندگوصحبت کندوصدای آن به گوش همه مردم نرسد.

حضور خبرنگاران دراین مراسم چشمگیربود وبه غیراز خبرنگاران چرامی، پایگاه خبری منطقه ای صدای جنوب،خبرگزاری ایسنا,خبرگزاری ایرنا,عصرجهان وبویرنیوز نیز آن را پوشش خبری داده بودند.

رییس کل دادگستری استان با حوصله ومتانت جوابگوی سوالات خبرنگاران در گوشه ای از سالن شد.

رییس جدیددادگستری شهرستان چرام وعده داد دراولین فرصت میزبان خبرنگاران باشدوباانهاصحبت نماید.

درخلال صحبت فرماندار چرام ،وی به پایگاه های خبری فاقدمجوزحمله نمود .

مثل همیشه مردم برای بیان مشکلات شخصی دور عدل هاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی جمع شده بودند.

حضور نیروهای نظامی باعث شده بودتانظم جلسه به بهترین شکل رعایت شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت