پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1397 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 46357

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

رسالت تامین اجتماعی ، امیدبخشی به نیروی کار است

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:رسالت تامین اجتماعی ، امیدبخشی به نیروی کار است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی به مخاطبان ،مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شعبه تامین اجتماعی یاسوج به درخواست های مراجعه کنندگان رسیدگی کرد .
به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، عباس نورمحمدی همرا با کارشناسان این اداره کل،  ضمن رسیدگی به درخواست ها و مسایل و مشکلات بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان به پرسش های مراجعه کنندگان پاسخ دادند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد هم چنین با حضور در واحدهای مختلف شعبه ، چگونگی ارایه خدمات به مردم را مورد بررسی قرار داد و بر پاسخ گویی سریع و دقیق به مراجعه کنندگان تاکید کرد .

نورمحمدی اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی با اقشار مختلف شامل کارگر ، کارفرما ، بیمه شده و مستمری بگیر سر و کار داشته و تعهدات سنگینی نسبت به آنها دارد ؛ بنابراین کارکنان سازمان باید همه توان و تلاش خود را برای اریه خدمت بهتر و جلب رضایت آنان به کار گیرند .

وی افزود : سازمان تامین اجتماعی امانت دار بیمه شدگان است و مستمری بگیران و بیمه شدگانی که به شعب سازمان مراجعه می کنند ، حق خود را مطالبه می کنند و همه کارکنان موظف هستند در راستای افزایش اعتماد عمومی ، درخواست های آنان را در چارچوب قوانین و مقررات تا دستیابی به نتیجه دنبال کنند و با تلاش و خدمت رسانی بهتر ، جایگاه سازمان را بهبود بخشند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت : رسالت سازمان تامین اجتماعی حمایت از تولید و امیدبخشی به نیروی کار است و سیاست راهبردی سازمان این است که با بهره گیری از ابزارهای نوین و الکترونیکی کردن امور ، به تسهیل ارایه خدمات به شرکای اجتماعی کمک کند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت