پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1397 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 46360

افزایش ۴۵ درصدی کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:این نهاد حمایتی به‌ منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

قباد مبشری افزود با اعلام این خبر افزود: خیران و نیکوکاران سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند.

وی میزان کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در هشت‌ماهه سال جاری را شش میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نهاد حمایتی به‌ منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده، تصریح کرد: دو هزار و ۹۴۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد دو هزار و ۹۲۲ نفر دارای حامی و ۲۱ نفر بدون حامی هستند.

مبشری تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و ۶۲۸ نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۱۷ نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۱۱ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، ادامه داد: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۴۱ ارسال و یا به سایتهای اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/ اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، شماره‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت