پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1397 ساعت 06:09:: شناسه خبر: 46482

لاهوتی!اصلاح طلبی بدون حاشیه

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

انسانهای بزرگی همیشه در تاریخ وجود دارند که تا هستند کسی قدردان آنها نیست اما همینکه رخت سفر از این دنیای فانی می بندند هزاران هزار ترجیح بند وشعر ومرثیه در فقدان شان سروده و نگاشته میشود…

پایگاه خبری صدای جنوب:

یادداشتی به قلم سید قربانعلی موسوی/لاهوتی بزرگ مردی در قالب کوچکی تواضع

انسانهای بزرگی همیشه در تاریخ وجود دارند که تا هستند کسی قدردان آنها نیست اما همینکه رخت سفر از این دنیای فانی می بندند هزاران هزار ترجیح بند وشعر ومرثیه در فقدان شان سروده و نگاشته میشود اما در زمان حیات پر برکت آنها به انحای مختلف یا آزرده خاطرشان میکنند و یا چشم بر تمامی اخلاص و متانت وبزرگی شان بسته و هر آنچه لایق خودشان است به آنها نسبت میدهند.
سید قادر لاهوتی اگر نگوییم بیشتر از حاج بهرام تاجگردون به گردن انقلاب وبخصوص اصلاح طلبی حق دارد اما کمتر هم ندارد ، ایشان لیاقت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را داشت اگر همان زمانی که حاج بهرام کاندید شده بود گچساران مستقل می بود لاهوتی میتوانست در کهگیلویه کاندیدای مجلس شود و شک نداشته باشید بالاترین آرا را هم کسب می نمود ، هم وجهه اجتماعی داشت و هم مذهبی وهم فرهنگی ، اما بواسطه ادغام دوشهرستان ویک نماینده وی را از راه یابی به رقابت انتخاباتی دور نمود و بعد از آن هم که حدیث مفصلش را همه میدانند.
او تنها اصلاح طلب بدون حاشیه بوده وهست ، بگذریم عده ایی با منتسب کردن خود به ایشان سعی دارند بار خویش را بسته و از نام او هزینه کنند اما بشخصه کوچکترین خللی نه در رفتار ونه در کردار اصلاح طلب ناب او وجود ندارد وخلاف این گفته را هیچ کسی نمیتواند اثبات نماید.
بازیهای سیاسی همیشه برد ندارد گاهی باخت هم شامل سیاسیون میشود و سید قادر لاهوتی هم از این قاعده مستثنی نیست اما مسامحه وتزلزل وعدم صداقت در رفتار وکردار را نمی توانی در شخصیت بلامنازع لاهوتی پیدا نمایی ، هر کس به ذم خویش چیزی به ایشان نسبت دهد لاف در غریبی زده است و… در بازار مسگرها ،
آنقدر که لاهوتی به گردن اصلاحات حق دارد کس دیگری ندارد ، سفارش احدی از نزدیکان خودرا برای کسب مقام و مسئولیت ننموده است مگر کسانی را که برای اصلاحات تلاش کرده وهزینه داده باشند.
با چنین خصوصیاتی چگونه از لاهوتی اشکال وایراد گرفته میشود که فرد مذکور چشم بر تمامی این محاسن بسته و فقط به دروغ تمسک می جوید.
دهان خودرا طاهر کنید و این سلاله سادات را انگ وبرچسب نزنید و آنچه شایسته خودتان است به ایشان نسبت ندهید.
زمانیکه فهم ودرک عده ایی در حد کلاس اول دبستان بود سید قادر لاهوتی همتراز با بزرگانی همچون سروش هم اهل مطالعه وتحقیق و مکاشفه بود و هم درک سیاسی بسیار بالایی داشت ، حال چه شده که همه مکتب نرفته ملا شده اند.
هر کسی بخیال خویش خودرا بر تر وبالاتر از همه میداند اما باید دید جامعه با کدامین معیار وی را مورد سنجش قرار میدهد ، لاهوتی از آن جمله افرادی است که استخوان خرد کرده ها بخوبی تلاشها و فعالیتهای اصلاحاتی ایشان را از یاد نبرده و نمی برد و تا چندین سال دیگر کسی به پاک دستی وشفاف رفتاری وخلوص نیت در جامعه اصلاح طلبی نخواهید یافت ، قدر این گوهر گرانبها را بدانید ومن بیش از چهل و اندی سال است اورا میشناسم وهنوز خطایی سیاسی که لطمه به تفکر اصلاحات بزند ندیده ام.
سید قربانعلی موسوی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت