پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1397 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 46585

جلسه بخشدارچاروسا با مدیر کل اداره ورزش و جوانان به منظور تسریع در کار تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی+تصاویر

جلسه بخشدار و مسئولین چاروسا با مدیر کل و معاونین اداره ورزش و جوانان استان به منظور تسریع در کار تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب؛

صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان،بخشدار،شهردار ، رئیس شورای شهر قلعه رئیسی وپیمانکارپروژه در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

این جلسه به منظور تسریع در کار تکمیل استادیوم ، رفع مشکل و برخی معارضات پروژه برگزار شد.

بخشدار چاروسا گفت: بخش چاروسا از محرومترین بخش های استان بوده که امکانات ورزشی مناسب در آن وجود ندارد.

محمودی ادامه داد: استاندار توجه ویژه به نقاط روستایی و بخش های محروم استان داردکه تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی از مصوبات سفر ایشان به بخش چاروسا می باشد.

علی محمودی افزود: جوانان با استعداد زیادی در زمینه های ورزشی در سطح بخش چاروسا وجود دارند که یکی از مطالبات آنها تکمیل و راه اندازی ورزشگاه می باشد.

محمودی با اشاره به کمبود زیرساختها و امکانات ورزشی در سطح بخش گفت: علاوه بر قلعه رئیسی روستاهایی از جمله جاورده،شوتاور و …. نیازمند احداث اماکن ورزشی می باشند

.
بخشدار چاروسا ادامه داد: تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی و تیم های دیگری در سطح بخش وجود دخارند که اسپانسر ندارند وهزینه های زیادی را بابت اجاره زمین تمرین و بازی به شهرهای همجوار می پردازند که در زمینه های ورزشی نیازمند توجه ویژه مسئولین برای شکوفایی استعدادهای منطقه می باشیم.

محمودی گفت ؛ یکی از اقداماتی که موجب تقویت ورزش در بخش میشود استقرار نمایندگی ورزش و جوانان میباشد که در سالهای گذشته نیز یکی از فرهنگیان بخش زحمات زیادی را بعنوان نماینده ورزش و جوانان متحمل شد که جا دارد اداره کل ورزش و جوانان مطالبات ایشان را پرداخت و نماینده جدید را معرفی کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت