پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1397 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 46743

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه ۹ دی له یا علیه هیچ جریان سیاسی نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی زمینه ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران حول ولایت فقیه بوده و له یا علیه هیچ جریان سیاسی نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی زمینه ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران حول ولایت فقیه بوده و له یا علیه هیچ جریان سیاسی نیست.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید جواد خاضع با بیان اینکه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، اظهار داشت: این حماسه ماندگار متعلق به جمهوری اسلامی و دوستداران نظام و انقلاب است.
وی افزود: ۹ دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و باید به طرز باشکوهی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج کمیته برای برگزاری برنامه های ۹ دی امسال در این استان تشکیل شده که شامل فضای مجازی، ارتباطات و اطلاع رسانی، دانشجویی، تشکل های مردمی و مراسم است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: میزگردهای تبیینی و تحلیلی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، کرسی های آزاداندیشی و بصیرت افزایی در دانشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، فضاسازی شهری و توزیع اقلام فرهنگی از عمده ترین برنامه های مورد نظر برای گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال در این استان است.
وی ابراز داشت: آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال ساعت ۱۰ صبح این روز در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران ملی این آیین حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه خواهد بود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: توطئه امروز دشمنان علیه ایران راه اندازی جنگ اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله انداختن بین آنان و مسئولان اجرایی کشور است.
وی افزود: راهکارهای مهم و عوامل مؤثر برای عبور موفقیت آمیز ملت ایران از این توطئه شوم دشمنان به عنوان گردنه ای دشوار شامل بصیرت و صبر است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور نیز برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام های جهادی و انقلابی انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت