پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1397 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 46781

پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به مناسبت هفته سوادآموزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به مناسبت هفته سوادآموزی پیامی صادر کرد.متن پیام در زیر امده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بسمه تعالی

سواد آموزی یک تکلیف دینی و شرعی است امام خمینی (ره)

یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ضرورت سوادآموزی، در دی ماه ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، نهضت سواد آموزی تشکیل شد.

از آن جایی که، علم آموزی یکی از مهمترین و اصلی ترین برنامه های  دین مبین اسلام است که بار ها از سوی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید و تشویق قرار گرفته است و جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش به عنوان یکی از شاخص های توسعه هر جامعه تجهیز نماید در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می شود و افق های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود و ما در مجموعه آموزش و پرورش مفتخریم که در راستای بهبود وضعیت سواد آموزی و فرهنگ این مرز و بوم گام برداشته و سهمی در این آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

 لذا بر خود لازم می دانم که این روز فرخنده را به همه ی تلاشگران این عرصه به خصوص کارشناسان، آموزش دهندگان و سوادآموزان نهضت سواد آموزی تبریک عرض نموده و از زحمات بی شائبه و خالصانه همه ی عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

انشاالله در ظل توجهات ولیعصر (عج) و تلاش همه دستگاهها ، نهادها و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید بویژه وزارت آموزش و پرورش هرچه زودتر شاهد برگزاری جشن ریشه کنی بیسوادی باشیم.

صدراله عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت