پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1397 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 46862

فرماندار کهگیلویه:

حماسه ۹ دی متعلق به تمام ملت ایران است

جلسه هماهنگی حماسه ۹ دی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بمناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی جلسه هماهنگی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،جعفر نیکبخت حماسه ۹ دی را متعلق به تمام ملت ایران دانست و گفت:این روز باشکوه به جناح خاصی تعلق ندارد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به نقشه شوم دشمنان گفت:در ۹ دی ۸۸ مردم با بصیرت در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بازهم دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی عمق دشمنی استکبار را در ۴۰ دهه اخیر یاداور شد و اظهارداشت:در دور جدید آنها با وضع تحریم های ظالمانه سعی در مایوس کردن مردم دارند که با هوشیاری مردم و مسئولان از این مرحله سربلند بیرون خواهیم امد.

جعفرنیکبخت تصریح کرد:مراسم بزرگداشت ۹دی روز یکشنبه(۹دی) ساعت ۱۰ صبح در مصلی شهردهدشت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیزبه توطئه‌های دشمنان در براندازی نظام جمهوری اسلامی و هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی اشاره کرد و گفت: نهم دی سال ۸۸ روزی است که مردم ایران اسلامی‌نشان دادند دشمنان انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌های آنان را نمی خورند.

حجت الاسلام حسینی طلب افزود:حماسه ۹دیماه ازایام الله در عهد جمهوری اسلامی است که دست توانای خداوند از آستین ملت انقلابی ایران بیرون امد ودسیسه های خناسان رانابود کرد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری  این قدرت خداوند بود که در۹ دی ماه شاهد بودیم.

حسینی طلب ادامه داد:این روز که تاریخ ایران آن را به خوبی ثبت کرده است مردم نشان دادند که با بصیرتند و هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بر می دارند.

حسینی طلب تاکیدکرد:نباید به این حماسه بعنوان ابزار سیاسی له یا علیه جریانی نگاه شود.

وی بااشاره به ضرورت زنده نگه داشتن این حماسه مهم  از مردم کهگیلویه برای حضور  در اجتماع ۹ دیماه دعوت نمود.

در این نشست محقق زاده  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز بر اهمیت هرچه باشکوه تر برگزارشدن حماسه ۹ دی تاکید کرد وگفت:در این روز باردیگر با ارمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و همدلی و بصیرت خود را به جهانیان نشان می دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت