پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1397 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 46936

هاشمی پور در آیین کلنگ زنی کارخانه لوله سازی بهمئی:

مدیران در کمک به بخش خصوصی شجاعانه تصمیم بگیرند/دولت به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری و تولید اشتغال نیست

کارخانه لوله سازی بدون درز در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارخانه لوله سازی بدون درز در شهرستان بهمئی با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ و با اعتباری بالغ بر ۳۴۲ میلیارد تومان و ایجاد ۱۵۰شغل مستقیم و۴۵۰ اشتغال غیر مستقیم توسط بخش خصوصی در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد که مطابق برنامه زمانبندی ۱۸ تا ۲۴ ماهه به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش صدای جنوب نماینده مردم شهرستانهای ۴گانه در مجلس شورای اسلامی در این آیین، ضمن سپاسگذاری از سرمایه گذار و تشکر ویژه از حضور هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون انرژی گفت: قطعا دولت به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری و تولید اشتغال نیست بنابراین استقبال از بخش خصوصی، اجتناب ناپذیر است.

سردار هاشمی ضمن تشکر از حمایت های استاندار اظهار داشت: از دکتر احمدی تقاضا دارم به گونه ای مدیریت نمایند که ادارات متولی و درگیر در موضوع ایجاد سرمایه گزاری و اشتغال، برنامه ریزی لازم را در جهت حمایت و تشویق سرمایه گزاران داشته باشند و در کمترین زمان ممکن، بیشترین خدمات رسانی لازم را به عمل آورند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی ایجاد امنیت و پشتیبانی از سرمایه گذار را ضروری دانست و افزود: برقراری امنیت از مشوق های سرمایه گذاری است و امیدوارم بخش خصوصی از ریسک حساب شده نهراسد و مدیران در کمک به آنها شجاعانه تصمیم بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ در جذب سرمایه گزار گفت: با الگو گرفتن از نیروگاه سیکل ترکیبی و به طریق اولی کارخانه لوله سازی شهرستان بهمئی را حمایت می کنیم و از همه مدیران دستگاه های تخصص و اجرایی می خواهم تمام عزم خود را جزم کنند تا مطابق برنامه زمانبندی، پروژه ها عملیاتی شوند.

نکته قابل ذکر این برنامه، حضور گسترده ی مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم بویژه روحانیت معظم، خانواده های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران بود که نماینده کهگیلویه بزرگ صمیمانه از آنان تشکر نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت