پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1397 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 46986

اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیمه تامین اجتماعی می شوند

عباس نورمحمدی اظهارداشت:اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد باپرداخت حق بیمه خود، بیمه تامین اجتماعی می شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد : اعضای سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می توانند با انعقاد قرارداد بیمه اختیاری (خویش فرمایی) زیر پوشش حمایت های تامین اجتماعی قرار گیرند .

به گزارش صدای جنوب،عباس نورمحمدی در دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت : موضوع بیمه به عنوان تکیه گاه و مامنی برای آینده ، از ضروریات برای همه افراد جامعه به شمار می رود و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی نیز همانند سایر اقشار از جمله هنرمندان ، نویسندگان ، ورزشکاران و … این موضوع را از دغدغه های خود می دانند و امیدواریم با توافق دو سازمان ، به زودی پوشش بیمه ای برای آنان ایجاد شود .

وی  افزود :اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان پس از انجام مقدمات کار و انعقاد قرارداد ، می توانند ماهانه حق بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند تا نسبت به اختصاص شماره بیمه و سپس ارایه خدمات بیمه ای به آنان اقدام شود .

وی داشتن کارت عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و پروانه اشتغال معتبر را از جمله شرایط پوشش بیمه ای این افراد بیان کرد و افزود : متقاضیان هم چنین نباید تحت پوشش مقررات خاص بیمه های دیگر باشند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان ، بازنشستگی ، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان را از مهم ترین مزایای این نوع بیمه برشمرد و گفت : ارایه دفترچه درمانی و استفاده از خدمات درمانی بدون کسر فرانشیز و پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی و… نیز از دیگر مزایایی است که مشمولان می توانند از آن بهره مند شوند .

وی افزود : مشمولان این نوع بیمه می توانند میزان دستمزد ماهانه را خودشان انتخاب کنند و این امر در زمان بازنشستگی آنان تاثیرگذار است . به عبارت دیگر ، هر چه میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه بالاتر باشد ، در زمان بازنشستگی حقوق و مستمری بالاتری دریافت خواهند کرد .

در این دیدار مقرر شد سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رابطان بیمه ای خود را به شعب تامین اجتماعی استان معرفی کند تا نسبت به پوشش بیمه ای اعضای آن سازمان اقدام به عمل آید .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت