پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 دی 1397 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 46996

پیام تسلیت امام جمعه چرام به مناسبت ارتحال حضرت ایت الله هاشمی شاهرودی

اینجانب از طرف خود ، جامعه ی روحانیت ومردم مومن وانقلابی شهرستان چرام این ضایعه دردناک و جانکاه را به محضر بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت شریف آن بزرگوار و همه ارادتمندان آن عزیز تسلیت وتعزیت عرض می نمایم،وبرای آن مرحوم طلب رحمت ومغفرت الهی را از خداوند متعال خواستارم

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی ستادنمازجمعه چرام؛حجت الاسلام افشارامام جمعه چرام طی پیامی ارتحال جانگداز عالم مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی رحمه الله علیه راتسلیت گفت که متن این پیام عینادرزیرامده است.

 

بسم الله الرحمان الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص)

«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.»

با تاسف و تأثر خبر درگذشت عالِم مجاهد حضرت آیت الله آقای حاج سید محمود هاشمی شاهرودی رحمه الله علیه را دریافت کردم.
ایشان از جمله‌ی عالمان دینی برجسته و موفقی بودند که عمر با برکت خویش را یکسره در خدمت تربیت عالمان دینی وترویج وتبلیغ سیره نبوی وعلوی گذراندند.
کرسی تدریس درس خارج آن فقیه سعید در قم ، که اینجانب افتخار شاگردی ایشان را داشتم بصورت علمی واخلاقی راهنمای خیل مشتاقان از طلاب علوم دینی بود.
خدمات آن عزیز سفر کرده در همراهی با نهضت امام خمینی ره و مسولیت های خطیر او در انقلاب اسلامی فراموش ناشدنی است ومردم مومن ایران اسلامی زحمات وخدمات اورا از یاد نخواهند برد.
اینجانب از طرف خود ، جامعه ی روحانیت ومردم مومن وانقلابی شهرستان چرام این ضایعه دردناک و جانکاه را به محضر بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت شریف آن بزرگوار و همه ارادتمندان آن عزیز تسلیت وتعزیت عرض می نمایم،وبرای آن مرحوم طلب رحمت ومغفرت الهی را از خداوند متعال خواستارم .

۹۷/۱۰/۴

سیدنورالله افشار
امام جمعه ی شهرچرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت