پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1397 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 47188

 آئین استقبال از وزیر بهداشت برگزار شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز جمعه وارد شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آئین استقبال از سید حسن قاضی زاده هاشمی و هیأت همراه با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی این استان برگزار شد.
وزیر بهداشت در این سفر ۲ روزه چهار طرح بهداشتی، درمانی را در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت و دهدشت افتتاح خواهد کرد.
این چهار طرح شامل بیمارستان های یاسوج و باشت، اورژانس دهدشت و مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران است.
از دیگر برنامه های وزیر بهداشت حضور در نشست ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد است.

****

بیمارستان شهیدجلیلی یاسوج با حضوروزیر بهداشت افتتاح شد.

عملیات اجرایی بیمارستان شهید جلیل یاسوج در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و با زیربنای ۲۴ هزار متر مربع در هشت طبقه آغاز شد.

بر اساس این گزارش این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، نوزادان، بستری، جراحی، اتاق‌های عمل، داروخانه، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و فیزیوتراپی است.

با افتتاح بیمارستان های جدید بیش از ۴۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی موجود استان اضافه می شود که در واقع کهگیلویه و بویراحمد شاهد یک انقلاب در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

****

حاشیه نگاری/////

امروز وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج وارد یاسوج شد این بیمارستان پس حاشیه‌ها و هجوم مردم و تقاضای شغل از مسؤولان استانی و وزیر بهداشت بالاخره افتتاح شد.

این افتتاح یکی از شلوغ‌ترین مراسم‌های افتتاح تاکنون در استان بوده چرا که مردم برای تقاضای کار و شغل از هاشمی وزیر بهداشت به بیمارستان هجوم آورده‌اند و درهای ورودی و خروجی بیمارستان آکنده از جمعیت است که مسؤلان را از انجام اقدامات اولیه برای افتتاح بیمارستان عاجز کرده است.

نکته قابل توجه دیگری که در قسمتی از محوطه بیمارستان به چشم می‌خورد حضور دو خانم با بنری در دست که اعتراض دارند زمین بیمارستان متعلق به آن‌هاست و تاکنون هیچ مبلغی دریافت نکرده‌اند.

سردار شهابی‌فر از اولین مسوول استانی و همچنین محمد‌جعفر علیزاده معاون وزیر مسکن و شهرسازی در این مراسم حضور پیدا کردند.

برگزاری شورای اداری برنامه‌ بعدی وزیر بهداشت بود.

قاضی‌زاده هاشمی برای برگزار نشست شورای اداری استان در ساختمان دولت حضور پیدا کرد برخی از اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همزمانی این جلسه با نماز جمعه جلسه را ترک و در نماز جمعه حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام جتنی‌پور مدیرکل اوقاف استان و حجت‌الاسلام خرم روز مسوول شورای نگهبان استان از اعضای شورای اداری استان بودند که جلسه را ترک کردند.

این مسوولان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس دلیل ترک جلسه شورای اداری را هم‌زمانی با نماز جمعه عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس زمان شروع جلسه اداری استان با حضور وزیر بهداشت در ساعت ۱۱:۵۳ دقیقه ظهر بود که همزمان با نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

 

******

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت