پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1397 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 47274

بی نظمی های افتتاحیه اورژانس دهدشت/هجوم مردمی که می خواستند وزیر را ببینند/و باز هم بی احترامی به خبرنگاران

در کمتر بازدید مسئول کشوری از کهگیلویه و بویراحمد می بینیم که بی نظمی و بی برنامگی عوامل برگزاری مشاهده نشود و در این موارد همواره شاهد بی احترامی به خبرنگاران این وجدان های بیدار جامعه هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در کمتر بازدید مسئول کشوری از کهگیلویه و بویراحمد می بینیم که بی نظمی و بی برنامگی عوامل برگزاری مشاهده نشود و در این موارد همواره شاهد بی احترامی به خبرنگاران این وجدان های بیدار جامعه هستیم.

 بر همین اساس از صبح امروز برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده بود و افتتاح اورژانس دهدشت که از آن به بزرگترین اورژانس جنوب کشور نام برده می‌شود یکی از برنامه‌های این سفر بود.

بی نظمی های افتتاح بیمارستان جلیل یاسوج این هشدار را به مدیران کهگیلویه میداد که در مراسم افتتاحیه اورژانس دهدشت شاهد حاشیه های زیادی باشیم.

سفر وزیربهداشتبه دهدشت طبق اطلاع‌رسانی روابط عمومی فرمانداری قرار بود ۱۷:۳۰ با مراسم استقبال در پلیس راه آغاز شود و پس از آن با حضور در بیمارستان امام خمینی اورژانس جدید این بیمارستان را افتتاح کند.

این زمان اما تأخیر ۲ ساعته داشت؛قاضی‌زاده هاشمی و هیأت همراه در پلیس راه مورد استقبال مسؤولان قرار گرفته و بعد از آن در یک برنامه غیر منتظره و بدون اطلاع قبلی راهی سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت شد و در جشن ویژه افتتاح اورژانس شرکت کرد.

نکته قابل بیان این سفر برگزاری جالب مراسم استقبال بود و نظم خاصی نیز برقرارشده بود.

عشایر با پوشیدن لباس خویش خوش آمد گفتند

.

 

 

جمعیت بسیاری از ساعت‌ها قبل از ورود وزیر به شهرستان در محوطه بیمارستان و سالن اورژانس تجمع داشتند و هر کدام به نوعی قصد داشت وزیر را از نزدیک ببیند.

برطبق گزارشها مراجعان چندصد نامه تحویل همراهان وزیر دادند.

از همان ابتدا بی‌نظمی و شلوغی جمعیت مشهود بود و اینکه در زمان حضور وزیر این شلوغی به اوج برسد دور از انتظار نبود با این حال هیچ کدام از عوامل انتظامات و مأموران ویژه تأمین امنیت نتوانستند آنطور که باید نظم بخشند و از هجوم جمعیت جلوگیری کنند.

از دیگر بی‌برنامگی‌های این مراسم که البته در بسیاری از سفرهای مقامات کشوری تکرار می‌شود عدم هماهنگی برای حضور خبرنگاران بود؛مجموعه شبکه بهداشت و درمان باید خبرنگاران رسانه‌های معتبر را از قبل شناسایی و برای حضور آن‌ها هماهنگی لازم را انجام می‌دادند که این کار انجام نشده بود.

 

همین مشکل باعث شد عوامل نیروی انتظامی به عنوان تأمین کننده نظم و امنیت برنامه به جای جلوگیری از ورود افراد عادی چشمشان فقط خبرنگاران را ببیند و چندین بار با تذکر خواستار خروج خبرنگاران از سالن اورژانس شدند این در حالی است که خبرنگاران بر اساس زمان اعلام شده صرفا به منظور پوشش افتتاحیه در اورژانس حضور پیدا کرده و هیچ مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکرده بودند.

 

در گوشه گوشه سالن اما جمعیت نامه به دست و همراهان بیماران حضور داشتند و اینکه چطور فقط حضور خبرنگاران برای عوامل محترم تامین امنیت ممنوع بود سوالی است که به جواب آن نرسیدیم.

پرسنل نیروی انتظامی پس از اینکه با تذکر چند باره خود نتوانستند مانع حضور خبرنگاران شوند از مأمور خانم برای اخراج بانوان خبرنگار استفاده کرده و جلوی دید دیگران که روی صندلی‌ها نشسته بودند سعی داشتند خبرنگاران را بیرون کنند که با وساطت روابط عمومی شبکه بهداشت در نهایت توجیه شدند که خبرنگاران برای پوشش مراسم باید حضور داشته باشند.

در محل برگزاری مراسم دردانشگاه ازاددهدشت نیز از ورود خبرنگاران  کهگیلویه جلوگیری کردند و دیل ان رانبود جا بیان کردند اما مشاهده خبرنگار صدای جنوب حکایت از خالی بودن صندلی ها داشت.

.

زمانی که وزیر بهداشت و لشکر همراه به اورژانس رسید با نواختن ساز محلی از وی استقبال شد اما با قیچی شدن روبان و باز شدن سالن ورودی به علت هجوم بیش از حد جمعیت نتوانست از بخش‌های اورژانس بازدید کند و مجبور شد بعد از دقایقی با تدابیر امنیتی از محوطه بیمارستان خارج شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت