پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1397 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 47358

جمعیت جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام طی بیانیه ای مردم رابه حضورپرشوردرتجمع بزرگ ۹دی دعوت کرد

ما جمعی از جوانان انقلابی شهرستان چرام ضمن دعوت از عموم مردم حزب الله برای حضورپرشور تجمع بزرگ ۹دی درمصلی حضرت ابوطالب (ع)وروز میثاق با ولایت ،به حامیان فتنه گران اعلام می داریم دوباره صبر انقلابی ما را محک نزنید و گرنه امت حزب الله نهم دی ماه دیگری را رقم خواهند زد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب ٔ

روز نهم دی ماه از ایامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی از اعیاد امت و دوستداران نظام اسلامی نام گرفته است.

در سال ۸۸ به بهانه انتخابات وبه دنبال فتنه انگیزی تعدادی از خواص بی بصیرت وحضور منافقین وسلطنت طلب ها وحمایت کشورهایرغربی برای خرابکاری در ایران اسلامی ،مردم صاحبان اصلی انقلاب به صحنه آمدند و تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های بلند شهدا و امام و رهبری عزیز بستندوصحنه هایی از دلدادگی وپیوند امت با امام خویش نشان دادند.

این روز را می‌توان روز غلبه جنود الهی بر جنود جبهه شیطانی و استکبار نامید.

 

در فتنه ۸۸ لشکر اموی با فتنه انگیزی به مقدسات این ملت توهین کردند؛ بسیجیان ومردم بی گناه را به شهادت رساندند ،به مسجد و عزای سیدالشهدا رحم نکردند.

روز نهم دی ماه مردم نشان دادند فریب جبهه زر و زور و تزویر را نمی خورند ونیرنگ های دشمنان را خوب میشناسند.و با ولایت تا ظهور امام عصر عج پیمان ناگسستنی بسته اند.

۹ دی به ما آموخت که همیشه افراد وخواص بی بصیرت در جامعه اسلامی حضور دارند و جبهه استکبار درکمین وضربه به نظام اسلامی است.

اما مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب انسان‌هایی بصیر و زمان شناس هستند،به همین خاطر باید هر ساله نه دیماه را با شکوه تر از سال گذشته برگزار کنیم تا فتنه گران طمعی مجدد به امنیت کشورمان پیدا نکنند.

ما جمعی از جوانان انقلابی شهرستان چرام ضمن دعوت از عموم مردم حزب الله برای حضورپرشوردرتجمع ۹ دی درمصلی حضرت ابوطالب (ع) وروز میثاق با ولایت ،به حامیان فتنه گران اعلام می داریم دوباره صبر انقلابی ما را محک نزنید و گرنه امت حزب الله نهم دی ماه دیگری را رقم خواهند زد.

به قول فردوسی شاعر پر آوازه ی ایرانی
دریغ است ایران که ویران شود،،،کنام پلنگان و شیران شود.

دبیرجمعیت جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام

سید علیرضاکشاورز

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت